تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۷۹۰۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هیات امنای پایگاه سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر تشکیل شد
مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی ـ تاریخی شوشتر گفت: اداره کردن هیات‌ امنای پایگاه‌های جهانی در سطح کشور از جمله ایده‌آل‌هایی بوده که از سال‌های قبل برای اجرایی شدن این طرح پیگیری‌ها انجام‌ شده است.

حسین عیدانی اضافه کرد: تاکنون که با صدور احکام اعضای هیات ‌امنا این احکام ابلاغ‌ شده عملاً هیات‌ امنای پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تشکیل ‌شده است.

وی افزود: در این هیات‌ امنا شخصیت‌های استانی و ملی حضور دارند و بیشتر تلاش شده تا افراد ذی‌نفوذ برای رفع مشکلات پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر به این سمت انتخاب شوند تا بتوانند گره‌ای از مشکلات موجود در این بخش باز شود.

عیدانی با تاکید بر این که احکام از سوی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری صادر شده است گفت: حضور شخصیت‌های اجرایی، علمی و توانمند در این هیات ‌امنا باعث شده تا غنای این هیات بالا رود و عضویت نیروها و مسوولان در شهرستان شوشتر نیز در کارآمدی این هیات تأثیر بسیار زیادی داشته است.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر با اشاره به اسامی این افراد خاطر نشان کرد: عبدالحسین مقتدایی، استاندار خوزستان، احمد سیاحی، معاون عمرانی استاندار خوزستان، افشین حیدری، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، حسین عیدانی، مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر، علی نوذرپور، سمیع‌الله حسینی مکارم، معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری کشور، فرهاد دژپسند، مهدی قمیشی، مشاور استاندار خوزستان و عضو هیات‌ علمی دانشگاه، غلامرضا میثاقیان، حیدر نجفی، فرماندار شوشتر و آرش دور، شهردار شوشتر، در این هیات‌ امنا عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای آینده احکام صادره از سوی رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری به افراد تحویل داده می‌شود و پیش از فرارسیدن نوروز سال جاری نخستین جلسه هیات‌ امنای پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر تشکیل خواهد شد.

عیدانی افزود: در نوروز سال جاری فضاهای کمتر دیده‌ شده سازه‌های آبی تاریخی شوشتر را برای نمایش به گردشگران مهیا و آماده‌سازی می‌کنیم و در حال برنامه‌ریزی جدی در این زمینه هستیم.

وی گفت: بی‌شک در نوروز سال جاری در شوشتر شاهد تحولات زیادی در بخش پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی خواهیم بود و در این زمینه در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار