تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۹۱۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان ماهشهر خبر داد:
اجرای طرح جمع‌آوری ماهواره در ماهشهر
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر گفت: به زودی طرح جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره در این شهرستان اجرا می‌شود.

علیرضا آقاجری امروز اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه انتظامی استان، به زودی طرح جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره و همچنین برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان و نصابان ماهواره همزمان با سراسر استان در ماهشهر اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح توسط نیروی انتظامی و پلیس‌های تخصصی و با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و احترام به ساکنین در سطح شهرستان بندر ماهشهر اجرا خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر با اشاره به تأثیر منفی شبکه‌های ماهواره‌ای بر جامعه، تصریح کرد: نقش مخرب شبکه‌های ماهواره‌ای غربی بر هیچکس پوشیده نیست.

آقاجری ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای با برنامه‌ریزی دقیق سلامت خانواده‌ها و جامعه را هدف گرفته و برای رسیدن به این هدف هزینه‌های زیادی صرف می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا متولیان امور فرهنگی جامعه باید نسبت به آگاه‌سازی شهروندان اقدام کرده و مردم را در مورد خطرات و آسیب‌های استفاده از ماهواره آگاه کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: دستگاه قضایی نیز با همکاری نیروی انتظامی و بر اساس مصوبه کارگروه انتظامی استان خوزستان، به زودی طرح جمع‌آوری تجهیزات دریافت از ماهواره و برخورد با قاچاقچیان، توزیع‌کنندگان و نصابان ماهواره را در شهرستان بندر ماهشهر عملی خواهد کرد.

آقاجری در پایان متذکر شد: بار دیگر تأکید می‌کنم که در این طرح رعایت حقوق شهروندی و احترام به ساکنین مورد توجه ویژه قرار خواهد گرفت.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار