تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۷۹۱۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
طرح 550 هزار هکتاری آبرسانی خوزستان حتما اجرایی می‌شود
استاندار خوزستان گفت: همه موارد طرح 550 هزار هکتاری آبرسانی این استان پیش از این توسط متخصصان تایید شده بود و این طرح از نظر ما انجام‌شدنی است.

عبدالحسن مقتدایی امروز در خصوص نتایج سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خوزستان اظهار کرد: برداشت‌هایی که از سفر اخیر معاون اول رئیس جمهور شد این بود که ضرورت توجه خاص به خوزستان وجود دارد.

وی افزود: سفر معاون اول رئیس جمهور به استان خوزستان را در مدت زمان کوتاهی اعلام کردند و به این دلیل کارها به به نحو عالی برنامه‌ریزی نشده بود اما در مجموع خیرات و برکات خوبی در این سفر بوده است.

مقتدایی گفت: در بحث‌های کارون، آب و فاضلاب و طرح‌های عمرانی و خصوصا تاکید بر تعهدات سفر رئیس جمهور نتایج خوبی حاصل شد که بر اساس این موضوع، 17 دی ماه گزارش از عملکرد و تعهدات دولت و دستگاه‌ها را خواهیم داشت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: اصل حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیران آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی و حفاظت محیط زیست بسیار خوب بود و در زمینه جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب تعیین کننده بود.

وی با بیان اینکه از نظر ما طرح آبرسانی به 550 هزار هکتار از اراضی کشاورزی خوزستان اجرایی می‌شود، یادآور شد: این طرح جزء تعهدات رئیس جمهور است که این طرح متولی دارد و پیش از این نیز متخصصان همه موارد طرح را تایید کردند؛ در واقع طرح 550 هزار هکتاری از نظر ما انجام‌شدنی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار