تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۷۹۱۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان خبر داد:
صدور 23 هزار کارت معاینه فنی در مراکز معاینه فنی استان
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان از صدور 23 هزار کارت معاینه فنی در مراکز معاینه فنی سنگین استان خبر داد.

مسعود مصدقی اظهار داشت: در 9 ماه نخست سال جاری در مراکز معاینه فنی تمام مکانیزه سنگین استان حدود 23 هزار کارت معاینه فنی صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد رشد را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به فعالیت شش مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در سطح استان افزود: در حال حاضر به منظور ارائه خدمات بهتر همه مراکز معاینه فنی مجهز به سیستم سامانه برخط شده و و اطلاعات مربوط به صدور کارت و برچسب به صورت آنلاین از این سامانه قابل رهگیری است و کارشناسان واحد ایمنی و ترافیک این اداره کل ماهیانه و به صورت سرزده مراکز مذکور را بازرسی و بر عملکرد آنان نظارت می‌کنند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خوزستان، اهتمام بیشتر به مقوله معاینه فنی و اعمال کنترل‌های لازم توسط پلیس راه را نقش محسوس و بسیار مؤثری در کاهش تصادفات جاده‌ای دانست.

مصدقی با بیان اینکه توجه به معاینه فنی خودروها در کاهش میزان حوادث رانندگی آلودگی‌های زیست محیطی نقش به‌سزایی دارد، گفت: با توجه به پراکندگی نسبتا مناسب مراکز معاینه فنی در سطح استان توصیه می‌شود مالکان خودروهای سنگین، وسایل نقلیه خود را به صورت دوره‌ای به مراکز یاد شده برده و از سلامت آنها اطمینان حاصل کنند ضمن اینکه این اداره کل آمادگی دارد در شهرهای فاقد مرکز معاینه فنی سنگین برای اشخاص واجد صلاحیت پروانه صادر کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار