تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۷۹۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر شهرک‌های صنعتی آبادان:
شهرک صنعتی شماره یک آبادان نواقص بی‌شماری دارد
مدیر شهرک‌های صنعتی آبادان گفت: با وجود اینکه شهرک صنعتی شماره یک آبادان از صادر کنندگان به خاورمیانه است، اما هنوز از کمبودها و نواقص بی‌شماری رنج ‌می‌برد.

رضا صلبوخی امروز اظهار داشت: شهرستان دارای چهار شهرک صنعتی که بزرگترین و اولین آنها شهرک شماره یک با وسعت 570 هکتار در پنج کیلومتری جاده اهواز آبادان است که هنوز هیچ یک از آنها به حد مطلوب نرسیده‌اند.

وی افزود: در سفر سید ابریشمی معاون وزیر صنعت، معدن  و تجارت به منطقه و شهرک صنعتی شماره یک، جلسه‌ای با حضور مسئولان شهری و استانی برگزار و به همه نواقصی که شهرک داشت، اشاره شد.

مدیر شهرک‌های صنعتی آبادان اضافه کرد: در این جلسه برای رفع موانع و کمبودهای شهرک شماره یک، اعتباراتی اختصاص داده شد که همچنان در انتظار آن هستیم.

صلبوخی همچنین عنوان کرد: اولین حرکت در بازسازی شهرک صنعتی شماره یک نوسازی و احداث سر در شهرک بوده و روشنایی 11 کیلومتر که بخشی از آن به اتمام رسیده است.

وی ادامه داد: تصفیه خانه فاضلاب شهرک هم فعال شده، اما هنوز در بخش لایروبی و فضای سبز که البته پروژه بعدی ما برای شهرک است و آسفالت معابر، مشکل وجود دارد.

مدیر شهرک‌های صنعتی آبادان عنوان کرد: شهرک صنعتی جزو منطقه آزاد اروند قرار گرفته و این امر موجب حذف بخشی از اعتبارات شهرک شده، اما هنوز زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

این مسئول افزود: در حال حاضر 70 تا 80 درصد درآمد شهرک صنعتی شماره یک از فروش زمین خود شهرک که قرا داد آن با استان بسته می‌شود به دست می‌آید و باعث تاسف است که از 81 شرکت فقط 40 شرکت فعال هستند.

صلبوخی در پایان از مردم، رسانه‌ها و مدیران اجرایی شهرستان خواست تا از محصولات و تولیدات شهرک صنعتی حمایت، و در همه زمینه‌ها  از انها استفاده کنند تا زمینه اشتغال در منطقه بیش از پیش افزایش یابد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار