تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۷۹۲۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افت دما در خوزستان از آخر هفته
معاون اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: از فردا، چهارشنبه با ورود يك سامانه ناپايدار به استان، شاهد افزايش ابر و بارش رگبار و رعد و برق در آسمان خوزستان خواهيم بود.

عليرضا غلامپور اظهار كرد: بررسي نقشه​هاي پيش​يابي در سطح زمين و سطوح فوقاني جو، ورود يك سامانه ناپايدار به استان از فردا چهارشنبه، نشان مي​دهد كه به تدريج افزايش ابر و از اواسط همان روز، بارش رگبار و رعد و برق به ويژه در نيمه شمالي و ارتفاعات شرقي و همچنين دامنه زاگرس را سبب مي​شود.

وي ادامه داد: بر همين اساس در 24 ساعت آينده آسمان استان نيمه ابري تا قسمتي ابري از فردا به تدريج با افزايش ابر و در بعضي ساعات توأم با وزش باد همراه با مه رقيق صبحگاهي پيش​بيني مي​شود.

معاون اداره كل هواشناسي خوزستان گفت: همچنين از روز پنج​شنبه (18 دي​ماه) تا شنبه هفته آينده نيز شاهد افت محسوس دما در استان خواهيم بود.

غلامپور افزود: در شبانه​روز گذشته، گتوند با 22 و بستان با 5 درجه سانتيگراد به ترتيب گرمترين و خنكترين نقاط استان گزارش شدند. دماي هواي اهواز نيز امروز حداكثر به 21 و حداقل فردا صبح به 8 درجه سانيگراد خواهد رسيد. در 24 ساعت گذشته نيز در دهدز و لالي بارندگي به ميزان 0.8 ميليمتر گزارش شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار