تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۷۹۲۵۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلحشور:
مناقصه تقاطع غیرهم‌سطح چهارشیر تا بهمن برگزار می‌شود
عضو شورای شهر اهواز از برگزاری مناقصه اجرای تقاطع غیر هم سطح چهارشیر تا بهمن ماه سال جاری خبر داد.

جمشید سلحشور در جلسه هیئت رئیسه شورای شهر اهواز که شامگاه سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: شورای شهر اهواز به دنبال این است که به جای اینکه وارد حاشیه شود مشکلات اصلی مردم را ببیند و اصحاب رسانه وظیفه دارند اگر منطقه ای را از نظر خدمت رسانی ضعیف می بینید به گوش اعضای شورای شهر برسانند.

وی در رابطه با مشکلات مربوط به فاضلاب در سطح شهر اهواز گفت: در زمینه مشکلات مربوط به فاضلاب در سطح شهر اهواز نتوانسته ایم خیلی خوب عمل کنیم زیرا این مهم به عهده شهرداری نیست و همچنین آب های سطحی باید از شبکه فاضلاب تخلیه شود اما به دلیل اینکه فاضلاب و آب های سطحی را به عنوان دو مقوله جدا از هم در نظر گرفته اند  اضر نیستند 30 درصد ظرفیت لوله ها را بیشتر بگیرند تا پساب ها خارج شوند.

عضو شورای شهر اهواز در این رابطه اضافه کرد: امید داریم نمایندگان مجلس تکلیف آب های سطحی، پساب های خانگی و بیمارستانی را حل کنند که یک متولی داشته باشد.

انتقاد از واژه حامیان و مخالفان شهردار

وی با انتقاد به استفاده از اصطلاح حامیان شهردار و مخالفان شهردار گفت: استفاده از اصطلاح حامیان شهردار، لوث شده است و این اعتقاد که چون ما  به شهردار رای داده ایم دیگر نباید نسبت به وی انتقادی داشته باشیم اشتباه است و هرجا مشکلی را مشاهده کنیم بازگو خواهیم کرد.

سلحشور با بیان اینکه به دلیل مصالح مردم از شهردار حمایت می کنیم، عنوان کرد: هیچگاه منافع مردم را به خاطر شهردار زیر پا نمی گذاریم، هرجا خلافی پیش آید برخورد می کنیم و همیشه در تصمیمات کلان اصل را بر منافع مردم قرار داده ایم.

خیابان سلمان فارسی خوب ساماندهی نشد

وی با ابراز نارضایتی از وضعیت خیابان سلمان فارسی اهواز اظهار کرد: ساماندهی این خیابان آنگونه که انتظار داشتیم پیش نرفت. آسفالت بسیار نا موزونی دارد و به دلیل اینکه در مرکز شهر قرار دارد امیدواریم بتوانیم این خیابان را به مرکز زیبایی تبدیل کنیم تا مردم آسایش و رفاه داشته باشند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر اهواز از تشکیل جلسه ای برای حفظ و صیانت از بافت های تاریخی و فرهنگی در شورای شهر اهواز خبر داد و تصریح کرد: از سازمان میراث فرهنگی دعوت کردیم و جلسه ای در رابطه با حفظ و صیانت از بافت های تاریخی و فرهنگی تشکیل داده ایم تا در آینده علاوه بر اجرای طرح های عمرانی در زمینه حفاظت از بافت های  تاریخی و فرهنگی فعال شویم.

وی بیان کرد: مناقصه اجرای تقاطع غیر هم سطح چهارشیر تا بهمن ماه سال جاری اجرا می شود و در حال بررسی مزایا و معایب این تقاطع و اینکه سازه آن بتنی و یا فلزی باشد، هستیم.

سلحشور در این خصوص افزود: این تقاطع تا قبل از پایان سال آغاز می شود و حدود 60 میلیارد تومان برای اجرای این سازه تخمین زده شده است.

وی به دیگر پروژه های شهرداری اهواز اشاره کرد و گفت: روز چهارشنبه زیرگذر خلیج فارس افتتاح می شود. همچنین 50 درصد از عملیات زیرگذر شریعتی اجرایی شده است در حال حاضر مانع اصلی آن بحث معارضان و تملک است که به دنبال حل آن هستیم.

عضو شورای شهر اهواز به پل نهم اشاره کرد و ادامه داد: متولی اجرای پل نهم، شهرداری اهواز نیست و سازمان عمران کارون زیر نظر معاونت عمرانی استانداری این پروژه را انجام می دهد، با پیگیری هایی که انجام داده ایم کارها به خوبی انجام می شود و فاز اول این پل تا پایان دی ماه به بهره برداری می رسد.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار