تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۷۹۲۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان تاکید کرد
لزوم دعوت از سرمایه‌گذاران برای توسعه هندیجان
فرماندار هندیجان بر دعوت از سرمایه‌گذاران برای توسعه شهرستان تاکید کرد.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور امام جمعه و همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی هندیجان در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: باید از همه مسئولان ادارات شهرستان که پیگیر اعتبارات تخصیصی و جذب آن شده تشکر کرد، زیرا اگر ما نتوانیم اعتبارات را جذب کنیم  دیگر اعتبار جدیدی به ما تخصیص نمی‌دهند.

وی افزود: باید کار پروژه‌ها را آغاز، و اعتبارات در نظر گرفته شده را برای هر پروژه شهرستان هزینه کنیم زیرا ممکن است هزینه پروژه و مصالح مورد نیاز پروژه گران‌تر شوند.

فرماندار هندیجان خطاب به مسئولان اضافه کرد: بدون برنامه ریزی نمی‌توان کار کرد اگر می‌خواهید خدا از ما راضی باشد باید مردم راضی باشند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: هر مدیری موظف است اعتبارات تخصیصی را تا حصول نتیجه پیگیری کند و کار برای مردم انجام دهد.

این مسئول تصریح کرد: در حال پیگیری هستیم سند توسعه شهرستان را تنظیم کنیم و در این زمینه همه دستگاه‌های اجرایی موظف هستند که در این زمینه همکاری خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم این شهرستان توسعه پیدا کند باید سرمایه گذاران را جهت سرمایه‌گذاری در تمام زمینه‌ها و استعدادهای هندیجان دعوت، و ظرفیت‌های گردشگری را ایجاد کنیم.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه باید با وحدت و تعامل برای مردم کار کرد گفت: این شهرستان مشکلات زیادی دارد ولی با همدلی و کار خوب تمام این مشکلات قابل حل هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار