تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۷۹۳۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر شورای شهر شوشتر:
جلسات مردمی شورای شهر شوشتر باید تعطیل شود
دبیر شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: با برگزاری جلسات مردمی شورا مخالف هستم و هرگونه جلسه مردمی باید تعطیل شود.

غلامعلی شاهمرادیان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: برگزاری جلسات مردمی در شورای شهر دور باطلی است که نباید ادامه داشته باشد و باید روند به برگزاری جلسات تخصصی و کمیسیون‌ها تبدیل شود.

وی افزود: تاکنون در جلسات مردمی هیچ مشکلی از مشکلات مردم حل نشده است و تنها مردم به شورای اسلامی شهر مراجعه می‌کنند و اعضای شورای شهر نیز یا توجه بکنند یا نکنند، اقدامی برای رفع مشکل مراجعه کنندگان انجام نشده و چون خروجی برای این جلسات وجود ندارد، پس با ادامه پیدا کردنش مخالفم.

شاهمرادیان تاکید کرد: در کمیسیون‌ها می‌توان به‌صورت تخصصی به نظرات و مشکلات مردم پرداخت و این روند باید با صبر و حوصله بیشتری ادامه پیدا کند.

*یک جلسه مردمی به شش جلسه تبدیل‌شده است


نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر نیز در این جلسه اظهار کرد: اصلاً معتقد نیستم که جلسه مردمی در شورای شهر منحل شده است، بلکه معتقدم برای تکریم ارباب‌رجوع یک جلسه به شش جلسه تبدیل‌شده است تا مشکلات مردم زودتر برطرف شود.

سید محمدرضا حسینی مرعشی تاکید کرد: در شرایط کنونی شش کمیسیون وجود دارد که می‌توان با مراجعه مردم به آن‌ها مشکلات روزمره مردم بررسی و رفع شود و این عیناً تکریم ارباب‌رجوع است و اصلاً با کلمه تعطیلی جلسه مردمی مخالفم.

وی افزود: در بسیاری از جلسات مردمی به دلیل بی‌ارتباط بودن مسئله با بسیاری از اعضا گاهی اعضای شورای شهر یا با تلفن همراه خود مشغول هستند و یا با هم‌صحبت می‌کنند و به این دلیل شهروندان ناراحت می‌شوند که عضو و یا اعضایی از شورای شهر به سخنان آن‌ها توجه نمی‌کند و در کمیسیون‌ها به دلیل محدود بودن تعداد افراد جلسه این مشکل پیش نمی‌آید.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: آنچه با تصمیم‌گیری گروه‌های شورای شهر می‌توان مشکل مردم را حل کرد که چه‌ بهتر و در غیر این صورت اگر برای رفع مشکل نیاز به مصوبه باشد مسئله در صحن علنی شورای شهر مطرح شود تا مشکلات در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

*برنامه جدید را چند وقتی امتحان می‌کنیم

رئیس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی شهر شوشتر در این جلسه اظهار کرد: برنامه جدید ارائه‌ شده را نیز به‌ صورت آزمایشی چند ماهی اجرا می‌کنیم و اگر نتیجه نگرفتیم بار دیگر به روال قبل بر می‌گردیم.

حمید جاگیر خاطرنشان کرد: باید فعالیت‌ها به کمیسیون‌ها سپرده شوند تا با بررسی تخصصی و بروز و کارشناسی بتوان مشکلات را به‌صورت اساسی و زیربنایی حل کرد و در این صورت می‌توان افتخار کرد که شورای تخصصی و کارشناسی تشکیل‌شده است.

وی تاکید کرد: همه کمیسیون‌ها با فعالیت چشم‌گیر خود می‌توانند مردم را برای رفع مشکلات یاری کنند و در این زمینه همه باید فعالیت خود را نظم دهند.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار