تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۷۹۳۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:
30 مرکز درمانی تامین اجتماعی در خوزستان فعال است
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: 30 مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان فعال هستند و خدمات درمانی با کیفیت به مردم ارائه می دهند.

دکتر داریوش پناهی زاده چهارشنبه در حاشیه همایش کشوری مدیران بیمارستان ها و دی کلینیک های تامین اجتماعی در هتل پارس اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعداد مراکز درمانی شامل شش بیمارستان، هفت پلی کلینیک شبانه روزی، هفت درمانگاه دو شیفت عمومی و تخصصی، 9 درمانگاه تک شیفت و یک دی کلینیک می باشند.

وی افزود: تامین اجتماعی خوزستان بعد از دانشگاه علوم پزشکی اهواز، بیشترین تعداد مراکز درمانی را دارد.

پناهی زاده با اشاره به اجرای طرح تحول در نظام سلامت ادامه داد: هزینه های بخش درمان در سال جاری شش هزار میلیارد ریال و با اجرای این طرح به هفت هزار میلیارد ریال رسید.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در خصوص توسعه مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان گفت: بیمارستان 160 تختخوابی آبادان در حال پیشرفت است، بیمارستان دزفول تا پایان سال جاری کلنگ زنی می شود و امید است بیمارستان امیر کبیر تا سال 94 به بهره برداری کامل برسد.

وی تصریح کرد: افتتاح بخش ICU دارای 10 تخت بیمارستان امیرالمونین در روز پنج شنبه هفته جاری، ICU نوزادان در دهه فجر و زایشگاه بیمارستان شهدای شوشتر تا پایان امسال از جمله برنامه های تامین اجتماعی استان است.

پناهی زاده اضافه کرد: در سال جاری 10 آمبولانس به مراکز درمانی تامین اجتماعی اضافه شده و 50 پزشک عمومی، متخصص، داروساز و دندانپزشک نیز جذب شده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خاطرنشان کرد: هم اکنون دو میلیون و 400 هزار نفر زیر پوشش تامین اجتماعی استان قرار دارند.

همایش کشوری مدیران بیمارستان ها و دی کلینیک های تامین اجتماعی 17 و 18 دی در محل هتل پارس اهواز در حال برگزاری است.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار