تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۷۹۳۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جشنواره پایتخت پنجره ها در آبادان برگزار شد
آیین اختتامیه ششمین جشنواره استانی هنر مقاومت با عنوان پایتخت پنجره ها چهارشنبه با حضور جمعی از هنرمندان خوزستانی در آبادان برگزار شد.

جشنواره پایتخت پنجره ها با نگاه ویژه به افق فرهنگی و هنری در چشم انداز ایران 1404 برگزار شد و سبک زندگی ایرانی و اسلامی را مورد نظر قرار داده است.

این جشنواره استانی پیش از این مختص به دفاع مقدس و شکست حصر آبادان بود و امسال نیز تنوع بیشتری یافته و شامل انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی، تعالی خانواده ایرانی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی نیز شود.

ششمین جشنواره هنر مقاومت با عنوان پایتخت پنجره ها در بخش های شعر، ترانه سرایی، داستان، عکس نمایشنامه خوانی و فیلمانه نویسی برگزار شد.

ناصر روستایی دبیر جشنواره پایتخت پنجره ها اظهار داشت: بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره رسید که در نهایت 15 اثر در رشته های ششگانه این جشنواره حائز رتبه برتر شد.

وی اظهار داشت: در جشنواره امسال هنرمندان خوزستانی در رشته های شعر، ترانه، داستان نویسی، عکس، فیلمنامه نویسی و نمایشنامه نویسی آثار خود را در هزار و 940 اثر ارائه دادند.

دبیر جشنواره پایتخت پنجره ها افزود:این آیین، همه ساله پنجم مهر ماه همزمان با سالروز شکست حصر آبادان برگزار می شد که به دلیل برخی مشکلات، برگزاری این جشنواره به تعویق افتاد و باسه ماه تاخیر برگزار شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار