تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۷
کد خبر: ۷۹۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور استاندار خوزستان:
برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم گرامیداشت دهه فجر
با حضور تمام اقشار و دستگاه ها شاهد هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم ایام الله دهه فجر خواهیم بود.

جمال درویش مدیر کل روابط عمومی استانداری خوزستان و رئیس کمیته نهاد ها و سازمان های ستاد دهه فجر با بیان این مطلب گفت: دهه فجر عید بزرگ ملت ایران بوده و حضور مردم نشان دهنده ارزش این عید در میان آنان است.

جلسه ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی روز گذشته در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار گردید.

مشاور استاندار خوزستان افزود: ایشان با بیان اینکه دین ما یک سیستم خاص تربیت دارد و در آن هدف از تمام مراسم دینی آموزش و افزایش آگاهی مردم است و تمام این آموزش ها برای رشد انسان ها است.

وی خاظرنشان کرد: دهه فجر برای امر روشنگری خصوصاً جوانان و نسل جدید انقلاب می باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خاطره گویی های رویدادهای انقلاب را برای شناساندن ریشه های انقلاب دانست.

جمال درویش با بیان اینکه باید به مردم نشان داد که چه دلایلی باعث شده که در سال 57جوانان سینه خود را سپر گلوله کنند و باید در دهه فجر روشن شود که چرا انقلاب کردیم.

رئیس کمیته نهاد ها و سازمان های ستاد دهه فجر استان در ادامه با اشاره به اقتصاد مقاومتی که در ابتدای سال جاری مقام معظم رهبری در جمع زائرین  حرم رضوی فرمودند این برنامه اقتصادی موقتی نیست بلکه برنامه همیشگی نظام اقتصادی است،گفت: در دهه فجر فرصت مناسبی است تا سخنرانان برنامه اقتصاد مقاومتی را برای مردم تشریح کنند.

وی  سپس با معرفی بخشی از برنامه های دولت در  استان خوزستان اشاره به برنامه های استاندار در مناظق آزاد و توسعه آن در استان خوزستان داشت  و این برنامه ها را در راستای اقتصاد مقاومتی دانست.

در این جلسه اعضای کمیته های  21 گانه با بیان برنامه های خود در ایام الله دهه فجر آمادگی خود را جهت هر چه باشکوه تر این مراسم اعلام کردند.
:
:
:
آخرین اخبار