تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۷۹۴۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز :
توسعه عمرانی و فرهنگی در بودجه اهواز مدنظر قرار گیرد
عضو شورای شهر اهواز گفت: توسعه اماکن فرهنگی، ورزشی و زیرساخت‌های کلانشهر اهواز باید در بودجه سال ۹۴ شهرداری اهواز دیده شود.

محمد جواد رضوی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که باید در بودجه 94 به آن توجه شود، مسئله باز شدن گره‌های ترافیکی این شهر با ساختن زیرگذر و روگذر است.

وی با بیان اینکه برخ از مناطق اهواز امکانات اولیه شهری محروم هستند، گفت: در برخی از مناطق اهواز سرانه سبز آن‌ها نزدیک به صفر است و یا خیابان‌های آنان از آسفالت خوبی برخوردار نیست.

عضو شورای شهر اهواز افزود: ناوگان حمل و نقل شهری ما شرایط خوبی ندارد و باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود این ناوگان را بهسازی کرد تا مردم به ویژه در فصل گرما با مشکل خاصی مواجه نشوند.

وی بیان کرد: بودجه باید براساس واقعیت‌ها تنظیم شود و برای تنظیم بودجه نزدیک به واقعیت‌ها باید مشکلات اولیه مناطق شناسایی شوند تا این مشکلات رفع شود.

رضوی با بیان اینکه جوانان خوزستانی استعداد بالایی در ورزش دارند، عنوان کرد: در خیلی از مناطق ما زمین چمن مصنوعی یا مکانی برای ورزش کردن اهل محل ندارد. باید این سردرگمی‌ها رفع شود و جوانان به سوی ورزش هدایت شوند.

وی گفت: توسعه پایدار شهر و استفاده صحیح از خدمات موجود نیازمند فرهنگ سازی است و باید شهرداری در مباحث فرهنگی و ساخت فرهنگسرا‌ها اقدام کند.

عضو شورای شهر اهواز اظهار داشت: باید فرهنگسراهایی به صورت منطقه‌ای در اهواز ساخته شود و مباحث فرهنگی شهر را ساماندهی کنند. یکی از کارهای فرهنگی که می‌توان در اهواز انجام داد ساخت نمازخانه در سواحل رود کارون یا محل‌های پر بازدید است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار