تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۷۹۴۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور فرماندار صورت گرفت؛
برگزاری گردهمایی شیوخ و سران عشایر شادگان
گردهمایی شیوخ و سران عشایر شهرستان شادگان با حضور فرماندار برگزار شد.

به مناسبت هفته وحدت، صبح امروز گردهمایی شیوخ و سران عشایر شهرستان شادگان با حضور بهروز فرج‌اللهی فرماندار، سید مجید شرفی امام جمعه، مسئولان ادارات و دستگاه‌های دولتی، شیوخ و سران عشایر محلی و سایر اقشار مردمی، در سالن ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

فرماندار شادگان در این گردهمایی ضمن تبریک ولادت حضرت پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: هدف از برگزاری این گردهمایی حفظ وحدت، ایجاد انسجام و همبستگی در میان عشایر شهرستان و نیز تجدید بیعت آنان با آرمان‌های نظام مقدس اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری است.

بهروز فرج‌اللهی، شادگان را شهرستان حسینیه‌ها نامید و مردم شادگان و به‌ویژه بزرگان و سران عشایر را همراه و یاور همیشگی ولایت فقیه در دوران‌های سخت و بحرانی دانست.

وی تصریح کرد: کارهای فرهنگی صورت گرفته در شهرستان در سطح مطلوب و خوب برگزار و اجرایی شده و با مشارکت، همبستگی و وحدت عشایر و وجود امام جمعه مشکلات فرهنگی شهرستان به حداقل کاهش یافته است.

در این گردهمایی که با تدبیر فرماندار شادگان برگزار شد، حجت‌الاسلام سید مجید شرفی امام جمعه، سید عزیز موسوی صالحی مشاور فرماندار در امور عشایر، منصور آلبوغبیش به نمایندگی از شیوخ شهرستان پیرامون وحدت و انسجام بین عشایر و نقش آنها در تمام دوران انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار