تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۶
کد خبر: ۷۹۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور قائم مقام معاون درمان تامین اجتماعی صورت گرفت:
بهره‌برداری از بخش توسعه‌یافته ICU بیمارستان امیرالمومنین اهواز
ظهر امروز با حضور مهدی درخشان قائم مقام معاون درمان تامین اجتماعی و مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی، بخش توسعه‌یافته ICU جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز به بهره‌برداری رسید.

بخش ICU در فضای 500 مترمربع از شش تخت به 10 تخت توسعه پیدا کرد و قابلیت ارتقا تا 12 تخت را دارد و حدود 20 میلیارد ریال برای تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی این بخش مطابق با آخرین استانداردها هزینه شده است.

بیمارستان 256 تختخوابی امیرالمومنین(ع) اهواز پذیرای بیماران اهواز و سایر شهرهای استان است.

دکتر درخشان از روز گذشته برای شرکت در همایش کشوری مدیران بیمارستان‌ها و دی‌کلینیک‌های تامین اجتماعی در محل هتل پارس اهواز، به خوزستان سفر کرده است.

مراجعه روزانه یک‌هزار نفر به اورژانس امیرالمومنین(ع) اهواز

رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز از مراجعه روزانه حدود یک‌هزار نفر به اورژانس امیرالمومنین(ع) این شهر خبر داد.

علی ولی‌منش ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از بخش توسعه یافته ICU جدید بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز اظهار کرد: بخش ICU در فضای 500 مترمربع از شش تخت به 10 تخت توسعه پیدا کرد و قابلیت ارتقا تا 12 تخت را دارد.

وی با اشاره به اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه عنوان کرد: حدود 20 میلیارد ریال برای تجهیزات پزشکی و فضای فیزیکی این بخش مطابق با آخرین استانداردها هزینه شده است.

به گفته رئیس بیمارستان امیرالمومنین(ع) اهواز، بیمارستان 256 تختخوابی امیرالمومنین(ع) اهواز پذیرای بیماران اهواز و سایر شهرهای استان است.

ولی‌منش با اشاره به مراجعه روزانه حدود یکهزار نفر به اورژانس این بیمارستان گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های جراحی عمومی، جراحی زنان، اطفال، نوزادان، ارتوپدی، اورولوژی، گوش و حلق و بینی و جراحی مغز و اعصاب است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار