تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۷۹۵۰۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برداشت مثبت رییس جمهور از وضعیت خوزستان پس از شنیدن اظهارات استاندار؛
همه چی خوبه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان درجلسه هیات دولت حضور یافت و گزارش جامع ای در خصوص «وضعیت استان و آخرین اقدامات انجام شده در زمینه طرح‌های مصوب سفر رییس‌ جمهور به آن استان» به هیأت وزیران ارایه داد.

همه چی خوبه

در این گزارش، مقتدایی  ضمن اشاره به وظایف و تعهدات دستگاه‌های اجرایی در استان خوزستان، چالش‌ها و اقدامات انجام شده در دولت یازدهم و میزان پیشرفت این اقدامات در استان را مطرح نمود .

دکتر حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران در جلسه هیات دولت،گفت:خوشبختانه گزارش بسیار خوبی از خوزستان داده شد که نشان می دهد تقریبا بیشتر قول هایی که به مردم خوزستان داده شده عملیاتی و اجرایی شده و دو- سه مورد باقی مانده در مسیری است که اجرایی و عملیاتی می شود.

 بیشتر قول هایی که به مردم خوزستان داده شده عملیاتی شده است

رییس جمهوری همچنین با اشاره به گزارش استاندار خوزستان در جلسه هیات دولت،گفت: خوشبختانه گزارش بسیار خوبی از خوزستان داده شد که نشان می دهد تقریبا بیشتر قول هایی که به مردم خوزستان داده شده عملیاتی و اجرایی شده و دو- سه مورد هم که باقی مانده در مسیری است که اجرایی و عملیاتی می شود.

استانداران در جلسه دولت گزارش می دهند

روحانی تاکید کرد: مبنای دولت از این پس این خواهد بود تا به استان هایی که سفر انجام شده و برنامه هایی در آن جا مطرح شده است، به تدریج همه استانداران ها به جلسه دولت آمده و هم گزارش کار بدهند و هم مشکلاتشان را مطرح کنند، تا بررسی شود که چه مقدار از مسایلی که در سفر استانی قول داده شده، اجرایی و چه مقدار باقی مانده و چه کمک هایی باید بکنیم که آن ها به طور کامل اجرایی و عملیاتی شود.

وی گفت: قرار گرفتن 550 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان خوزستان تحت پوشش آبیاری مدرن، تصمیم بزرگی است و برای این کار اکنون 300 هزار هکتار آماده شده است و تا پایان این دولت، بقیه موارد هم ادامه پیدا خواهد کرد.

رییس جمهوری اضافه کرد: اجرای این پروژه هم به اشتغال و کشاورزی کمک می کند و هم در افزایش محصولات کشاورزی موثر است.

روحانی خاطرنشان کرد: البته استان خوزستان یک مشکلاتی هم دارد که باید به آن ها پرداخته شود ؛ مساله فاضلاب و آب یکی از مشکلات استان است. مساله نخیلات یکی از مسایلی است که امروز باید احیا شود و ان شاء الله این برنامه حضور استانداران در جلسه هیات دولت، گزارش و کمک دولت برای حل معضلات استان ها، ادامه خواهد داشت.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
امید
|
ROMANIA
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
3
17
مقتدایی استانداری شجاع و دلسوز خوزستان است و در مدت زمان کوتاهی که از دوران ریاست ایشان گذشته منشا خدمات مفیدی برای مردم بوده اند؛نباید این مسئله را فرامش کنیم که در شرایط سخت اقتصادی کشور عملکرد مقتدایی در اجرای پروژه های بزرگ قابل ستایش است و بنظرم حمایت از مدیریت کلان استان و ایجاد وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان راه توسعه خوزستان را هموار خواهد کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
13
6
مقتدایی از ترس خودش هم که شده باید گزارش خوب ارایه دهد.
عاشق کارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
14
با سلام
در خوب بودن و فعا ل بودن استاندارنمون شک ندارم اما چرا گذاشتن اب کارون بره کارا کارونمون روز به روز کوچیکتر و کم اب تر باید بشهکارون مهمتره یا زاینده رود وافعا چرا کاش کسی پاسخگو باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیطرف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
1
10
سلام و درود .
مقتدایی را عشق است واقعا در اینمدت کم با تمام توان و دلسوزی شبانه روزی مشغول خدمتگزاری و مدیریت استان است . محض رضای خدا عده ای بخاطر جدال های نفسانی خودشان مانع پیشرفت خوزستان نجیب نشوند . حالا که یک نفر از بوی و جنس همین مردم و مرز و بوم آستین همت بالا زده است و عاشقانه و دلسوزانه کار میکند و امید را در دل ها زنده کرده است با سنگ اندازی خود را مدیون دنیا و آخرت این مردم نکنید .
همه جنگ و دعوا هایتان و ایجاد مزاحمت و موانع در مسیر خادمین با غیرت خوزستان برای نیل و تصاحب قدرت است اگر نه پس چند صباحی را سکوت کنید و مطمین باشید در این مکاره بازار دنیا نوبت شما نیز خواهد رسید .
یا علی مدد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
0
10
صد درصد مشکلات بیان شدند و برای همه هم راهکارهای عالی اتخاذ شد.
ازجمله انتقال اب کارون که خواسته مردم خوزستان است
از جمله نگرفتن پول 2 درصد نفت
از جمله رفتن پولهای کارخانجات استان به شهرهای دیگر
از جمله خرید داوطلبانه تصفیه خانگی و پمپ اب در هر خانه.
از جمله مهاجرت روز افزون به شهرهای دیگر
از بیکاری برویم جاهای دیگر کاگری کردن!!
اینها همه خواسته هه ونیازهای ما بود.از مهاون اول دولت که تشریف اوردند و این سیاستهارا به ما تبیین کردند واقعا سپاسگزاریم.
از انها سپاسگزاریم که در استان خودمان طرح انتقال اب را اعلام کردند.
واقعا واقعا واقعا بخاطر این سعادت روز افزون از شما سپاسگزاریم.
سادات
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
1
7
از وضع هوای خاک آلودمون در دو روز گذشته معلوم که وضعمون خیلی خوبه!!! موندم مثلا در خوزستان چه چیزی تغییر کرده آب شرب مردم یا سیستم فاضلاب یا عدم انتقال رود کارون؟؟ کدومشون؟ یا نکنه کارخانه تولیدی یا مثلا اشتغال زایی صورت گرفته و ما خبر نداریم!!بله همیشه گزارشها خوش و بلبله ولی واقعیتها چیز دیگه است!
خوزستانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
4
5
فراموش نکنیم که با حمایتهای اقای مقتدایی بود که چندین زنجیره انسانی در حمایت از کارون شکل گرفت و مدیران مرکز نشین به اشتباه بودن طرحهای انتقال اب بین حوضه ای پی بردند و به اهمیت رود کارون تا حدی واقف شدند و در صورت تداوم وحدت مردم و مسئولان خوزستان پرونده انتقال اب کارون برای همیشه بسته خواهد شد پس در این مقطع زمانی حساس میبایست بیش از همیشه همبستگی داشته باشیم و به شدت از تفرقه و چند دستگی پرهیز نماییم تا انشاالله ثمره اش را که همانا پیشرفت و توسعه خوزستان است را در اینده ای تزدیک جشن بگیریم و واژه محروم را از پیشوند نام خوزستان برای همیشه پاک کنیم؛انشاالله...
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
0
1
از دو سه ماه دیگه باید کف رودخانه ای که قبلا کارون بود رو سنگفرش کرد !!!
البته مثل سنگفرش کردن نادری :)
پر از پستی و بلندی
با تمام وجود غمگینم .
شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۳
0
0
مقتدایی مدیر با تجربه و با لیاقت است باید به گذشته هم نظری داشت
:
:
:
آخرین اخبار