تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۷۹۵۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو شورای شهر اهواز:
زیباسازی سواحل کارون در بودجه ۹۴ اهواز دیده شود
عضو شورای شهر اهواز گفت: رفع گره‌های ترافیکی شهر و زیباسازی سواحل کارون کارهایی است که باید در بحث‌های عمرانی دیده شود.

اسکندر زنگنه اظهار داشت: فرآیند تنظیم بودجه بر 3 محور انجام می‌شود و شهرداری اهواز مکلف است 2 یا 3 ماه قبل از پایان سال بودجه را برای بررسی در کمیسیون‌های مختلف به شورای شهر ارائه دهد.

وی با بیان اینکه این بودجه باید بر اساس درآمدهای پیادار و ناپایدار از محل منابع شهرداری تأمین شود، گفت: شهرداری اهواز باید درآمدهای خود را در این بودجه بنویسد.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: یکی از اصول تنظیم بودجه این است که باید 40 درصد آن صرف هزینه‌های عمرانی و 60 درصد آن صرف هزینه‌های جاری شهر شود.

وی افزود: ایجاد و نگهداری فضای سبز، ساماندهی پسماند‌ها و چیزهایی که با مردم در ارتباط است جزو هزینه‌های جاری و ساخت تأسیسات زیر بنایی از جمله کارهای عمرانی شهر است.

زنگنه درباره مسائل فرهنگی شهر عنوان کرد: کارهای فرهنگی در 2 حوزه جاری و عمرانی تقسیم می‌شود. چیزهایی مانند ساخت فرهنگسرا‌ها جزو هزینه‌های عمرانی و فرهنگ سازی با استفاده از تابلوهای تبلیغاتی از موارد فرهنگی در هزینه‌های عمرانی و جاری است.

عضو شورای شهر اهواز گفت: رفع گره‌های ترافیکی شهر و زیباسازی سواحل کارون هم دیگر کارهایی است که باید در بحث‌های عمرانی دیده شود. در بحث اولویت‌های عمومی هم کارهای کار‌شناسی در حال پیگیری است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار