تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۷۹۶۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سومي نفت مسجدسليمان در ليگ برتر تنيس كشور
تيم نفت مسجدسليمان جايگاه سوم مسابقات ليگ برتر تنيس كشور (جام خليج​فارس) را به خود اختصاص داد.

مجتبي قاسمي، سرمربي تيم تنيس نفت مسجدسليمان اظهاركرد: مسابقات دور برگشت باتوجه به اين‌كه سه بازي از دور رفت كه در اهواز به دليل بارندگي انجام نشد، از دهم تا نوزدهم دی‌ماه به ميزباني كيش برگزار شد.

وي درباره عملکرد تیمش در این مسابقات، عنوان‌کرد: تيم ما در اولين حضورش در جايگاه سوم قرار گرفت و من از تنيسورهاي تيمم راضي هستم و آن​ها واقعا زحمت كشيدند و تلاش كردند.

سرمربي تيم تنيس نفت مسجدسليمان گفت: باتوجه به ملي​پوشاني كه در اختيار تيم​هاي ديگر بود، بازيكنان من در اولين حضور خوب درخشيدند. فقط يك بازيكن تيم ما غيربومي بود و ساير نفرات​مان بومي بودند.

وي در ارزیابی‌اش از سطح لیگ، خاطرنشان‌كرد: مسابقات از نظر كيفي عالي بود، چرا كه تمام ملي​پوشان در اختيار تيم‌ها بودند و باتوجه به اين‌كه اين رقابت​ها پيش از مسابقات فيوچرز كيش بود، تنيسورها با آمادگي كامل وارد اين رقابت‌ها شده بودند.

وي در پايان درباره وضعيت تنيس خوزستان گفت: در استان​مان در اين رشته پتانسيل​هاي خيلي خوبي داريم و بايد روي رده سني پايه كار كنيم، چرا كه نفراتي داريم كه می‌توانند در آينده مطرح شوند و بايد به آن‌ها بهاي بيشتري دهيم و با اين كار مقام​هاي بهتري هم در آينده كسب خواهیم کرد.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار