تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۷۹۶۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادریس پور:
خواسته های شهروندان خرمشهری كاملا منطقی است
عضو شورای شهر خرمشهر گفت: خواسته های شهروندان خرمشهری كاملا منطقی است و ما تلاش می کنیم این خواسته های آنان را برآورده کنیم.

سید جواد ادریس پور اظهار کرد: در طول فعالیت دوره چهارم شورای شهر و شهردار هر چند کارهایی در سطح شهر انجام شده و جای تقدیر دارد ولي با توجه به مشکلات چندین ساله شهر از لحاظ عمرانی و زیر ساخت ها و بدهی های زیاد شهرداری نسبت به پیمانکاران و موسسات دولتی مثل بیمه تامین اجتماعی و معوقات پرسنل شهرداری می بایست گام های موثرتری برداشته شود.

وی تصریح کرد: در جهت عمران شهری و زیبا سازی شهر با توجه به اینکه منابع درآمدی مهم شهرداری مثل بندر ،گمرگ، شهرک صنعتی توسط منطقه آزاد صورت می گیرد، خواسته ها و مطالبات به حق شهروندان کاملا منطقی بوده و در ایجاب تلاش مضاعف، خدمتگذاری و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

عضو شورای شهر خرمشهر در بخشی دیگر عنوان كرد: در این روزها خرمشهر شاهد فعالیت های بیشتر و متنوع عمرانی و از سوی شهرداری خرمشهر و شهرداری تهران است و از لحاظ زیر سازی خیابانها، تعویض کفپوش قدیمی پیاده روها، آسفالت نمودن چاله ها و تراشه های موجود در خیابانها و کوچه ها، بهسازی و ساماندهی پارکها و فضای سبز و اصلاح معابر و جداول و گلکاری و کاشت نهال و ساماندهی روشنایی پارکها فعالیت های خوبی انجام شده است.

ادريس پور در پایان گفت: به منظور ایجاد شهری درخور شان شهروندان خرمشهری می بایست همه مسئولان با اتحاد و همدلی در کنار هم فعالیت کنند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار