تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۷۹۶۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
25 و 26 دی‌ماه برگزار می‌شود
شوشتر میزبان «مسابقات زیبایی اسب خوزستان»
مسئول برگزاری مسابقات زیبایی اسب در شوشتر گفت: در روزهای پایانی هفته شاهد برگزاری «مسابقات زیبایی اسب» به میزبانی شهرستان هستیم.

محمود حقیقت امروز اظهار کرد: برای نخستین بار مسابقات زیبایی اسب استان خوزستان در شهرستان شوشتر برگزار می‌شود و در این زمینه برنامه‌ریزی زیادی انجام‌ شده است.

وی با اشاره به اینکه اسب‌های زیادی برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام‌ شده‌اند، افزود: تاکنون بیش از 100 رأس اسب برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کرده‌ و پیش‌بینی می‌شود که مسابقات جذابی برگزار شود.

مسئول برگزاری مسابقات زیبایی اسب در شوشتر با اشاره به اینکه شوشتر توانمندی برپایی این مسابقات را دارد، خاطرنشان کرد: این شهرستان با داشتن سوارکاران زیاد و پرورش‌دهندگان اسب می‌تواند جایگاه بسیار خوبی در استان و کشور به خود اختصاص دهد و برپایی مسابقات در شوشتر نشان از این توانمندی است.

حقیقت با اشاره به اینکه این مسابقات در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود، تأکید کرد: این مسابقات در حد مسابقات بین‌المللی برگزار می‌شود و از داوران خبره جهانی استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: داوران در این مسابقات از کشورهای استرالیا و بلژیک انتخاب شده‌اند و در روزهای آینده به ایران سفر می‌کنند تا سطح داوری در این مسابقات ارتقاء یابد.

مسئول برگزاری مسابقات زیبایی اسب در شوشتر گفت: می‌کوشیم تا فضای برگزاری مسابقات با شهر جهانی شوشتر سنخیت داشته باشد و چند روزی است که برای آماده‌سازی فضای محل مسابقات به‌صورت شبانه‌روزی در تلاش هستیم.

این نخستین باری است که مسابقات اسب زیبایی خوزستان در شهرستان شوشتر برگزار و پیش‌بینی می‌شود که از این مسابقات استقبال زیادی شود.
مرجع / فـارس
برچسب ها: خوزستان ، شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار