تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۷۹۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
احتمال توقف گازرسانى به مسكن مهر
مجرى گازرسانى به واحدهاى مسكونى پروژه مسكن مهر هشدار داد در صورتى كه منابع مالى براى گازرسانى به واحدهاى مسكونى اين پروژه از سوى وزارت راه و شهرسازى تامين نشود، گازرسانى به يك ميليون و ۱۰۰هزار واحد مسكونى با چالش روبرو مى شود.

محمد اميرخانى - مجرى گازرسانى به واحدهاى مسكونى پروژه مسكن مهر- درگفت وگو با ايسنا، با تاكيد بر اين كه وزارت راه و شهرسازى به عنوان متولى مسكن مهر بايد هر چه سريع تر نسبت به تامين اعتبار مورد نياز اقدام كند، گفت: تاكنون ۶۰ ميليارد تومان از اعتبارات داخلى شركت ملى گاز براى گازرسانى به ۱۵۱هزار واحد مسكونى اين پروژه تخصيص يافته است.به گفته وى براى گاز رسانى به يك ميليون و ۱۰۰هزار واحد مسكونى به ۶۰۰ ميليارد تومان اعتبار نياز است.

او با اشاره به اين كه شركت ملى گاز تاكنون گازرسانى به پروژه مسكن مهر را معطل نگذاشته است، خاطر نشان كرد: درهيچ كدام از پروژه هاى مسكن مهر كه گازرسانى به آن ها با تاخير مواجه شده، علت نبود منابع مالى نبوده است، بلكه به دليل نبود آمادگى فنى منطقه بوده كه آن هم تنها سرعت گازرسانى را كاهش داده است.

وى در پاسخ به اين سوال كه با توجه به اختصاص منابع داخلى شركت ملى گاز به گازرسانى به پروژه مسكن مهر، آيا اين گونه به ساير برنامه هاى اين شركت آسيبى وارد نشده است؟ گفت: با توجه به مديريت خوب مدير عامل شركت ملى گاز و وزارت نفت توانستيم با تمهيداتى اين مشكل را حل كنيم، اما در صورتى كه اين موضوع ادامه يابد، گازرسانى به مسكن مهر مقدور نيست.وى در پايان اظهار كرد: البته وزارت راه و شهرسازى براى تامين منابع مالى گازرسانى به ۱/۱ ميليون واحد مسكونى پروژه مسكن مهر مذاكراتى را با يكى از بانك ها داخلى صورت داده است تا شايد قسمتى از ۶۰۰ ميليارد تومان توسط منابع داخلى بانك ها تامين شود.
برچسب ها: گازرسانى ، مسکن مهر
:
:
:
آخرین اخبار