تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۷۹۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان خواستار شد:
تشکیل کمیته‌های 9گانه تسهیلات نوروزی در هندیجان
فرماندار هندیجان خواستار تشکیل کمیته‌های 9گانه تسهیلات نوروزی در این شهرستان شد.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی که با حضور همه مسئولان ادارات در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: گردشگری پدیده‌ای است که از قدیم بوده و در این سفرها باید روحیه نشاط و شادابی برای مسافران فراهم شود.

وی اضافه کرد: دولتمردان در موضوع سفر اهمیت زیادی قائل هستند و پیگیر قضایا هستند که ما در شهرستان‌ها و نقاط دیدنی و تاریخی برای هموطنان امکاناتی فراهم نماییم که از نظر روحی و نشاط آنها را همراهی کنیم.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: سال گذشته در شهر ما مسئله پذیرایی از مهمانان خوب بود ولی به آن خوبی که در جذب گردشگر باید اتفاق می‌افتاد نبود.

جعفری‌نسب گفت: امسال تاکید داشتیم که جلسه ستاد تسهیلات نوروزی زودتر برگزار شود و نقاط ضعف و قوت را ارائه و کمبودها را با همفکری یکدیگر برطرف کنیم.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان افزود: باید همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک کنند که کار خوب انجام گیرد و در این ارتباط لازم است کمیته‌های 9گانه تشکیل و وظایف هر کمیته مشخص شود.

وی ادامه داد: همچنین هر کمیته در جلسه بعدی گزارشی از عملکرد خود ارائه دهد تا معلوم شود چه میزان کار کرده، به‌ویژه فعالیت شهرداری از جهت منظره و نظافت شهری بسیار حائز اهمیت است.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند که از همین امروز کارها را بررسی کرده، نقاط دیدنی، گردشگری و زیارتی شهرستان را به کشور و استان معرفی و علاوه بر این مسئولان ادارات و سازمان‌ها نیز باید خودشان پای کار باشند.

جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه باید شاهد تحولی اساسی در همه زمینه‌ها در سطح شهرستان باشیم گفت: روشنایی معابر عمومی و ورودی‌ها باید به‌طور اساسی تعمیر شود و در زمینه اسکان در آموزش و پرورش باید کارها آغاز شود تا کمبودها مشخص و برطرف شوند.

عالی‌ترین نماینده دولت در هندیجان در پایان عنوان کرد: مسئولان اجرایی باید خلاقیت داشته باشند و با توجه به اینکه هندیجان ورودی استان خوزستان است باید سنگ تمام بگذارند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار