تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۷۹۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار بندر امام:
منطقه ویژه پتروشیمی به داد بندر امام برسد
شهردار بندر امام خمینی گفت: منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به جای هزینه‌کرد بودجه در شادگان به فکر مشکلات موجود در بندر امام باشد.

علی گل‌مرادی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار کرد: زیرساخت‌های شهر بندر امام به دلیل وجود منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی و تردد روزانه هزاران ماشین سنگین آسیب‌های فراوانی دیده است.

وی ادامه داد: باید اداره کل بنادر و دریانوردی و پتروشیمی‌ها فکر چاره‌ای برای حل این مشکل بیاندیشند چرا که در صورت نیاز راه را بر ماشین‌های سنگین خواهیم بست و اجازه ورود آنها را به شهر بندر امام نخواهیم داد.

شهردار بندر امام خاطرنشان کرد: این شهرداری با مشکلات مالی فراوانی دست و پنجه نرم می‌کند و کارگران حدود سه ماه است حقوق و دستمزد خود را دریافت نکرده‌اند بنابراین نمی‌توانیم جور دستگاه‌ها و سازمان‌های متمولی مثل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی و اداره کل بنادر و دریانوردی را بکشیم.

گل‌مرادی افزود: سازمان منطقه ویژه اقتصادی 30 میلیارد تومان در شادگان که جزو حوزه فعالیت آن نیست هزینه کرده اما هنگامی که نوبت به مشکلاتی می‌رسد که خود آنها در بندر امام ایجاد کرده‌اند پولی ندارند که هزینه کنند.

وی اضافه کرد: هرچه سریع‌تر باید فکر چاره‌ای برای ورودی شهر بندر امام و تقاطع راه‌آهن اندیشیده شود چرا که تاکنون بیماران بسیاری در راه رسیدن به بیمارستان و پشت راه‌بند راه‌آهن جان خود را از دست داده‌اند.

شهردار بندر امام در پایان گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی، شرکت‌های پتروشیمی و راه‌آهن باید با همکاری یکدیگر نسبت به احداث تقاطع غیرهمسطح در ورودی شهر بندر امام اقدام کنند تا دیگر بیش از این شاهد این همه حوادث و سوانح تلخ نباشیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار