تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۷
کد خبر: ۷۹۷۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون فرماندار بندر ماهشهر:
ماهشهر مشکلات زیادی در ترافیک شهری دارد
معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر گفت: این شهرستان در زمینه مسائل ترافیکی دارای مشکلات فراوانی است.

سالم عبادی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک این شهرستان اظهار داشت: شورای ترافیک یکی از جلسات بسیار مهم است که باید به موقع و هر ماه یکبار تشکیل و دارای خروجی خوبی نیز باشد.

وی با بیان اینکه شهرستان بندر ماهشهر در زمینه مسائل ترافیکی مشکلات و معضلات فراوانی دارد، افزود: باید با همفکری و همکاری تمام دستگاه‌ها و ادارات دخیل در این موضوع، این مشکلات برطرف شود.

معاون فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در ادامه با اشاره به مشکلات ترافیکی در شهر بندر امام خمینی، خاطرنشان کرد: باید بلوار هم‌جوار خط راه‌آهن به سمت بهشت سید سجاد به عنوان جاده کمربندی و محل تردد ماشین‌های سنگین ساماندهی و بازسازی شود.

عبادی، همچنین بر خودداری از احداث سرعتکاه جدید در سطح معابر و خیابان‌های شهرستان تأکید کرد و گفت: هرچند وجود سرعتکاه‌ها ضد فرهنگ است اما نسبت به جمع‌آوری سرعتکاه‌های موجود اقدامی نخواهیم کرد، اما باید موارد موجود استانداردسازی و مرئی‌سازی شوند.

وی در پایان متذکر شد: سرعتکاه جدیدی نیز نباید احداث شود مگر بنا به اضطرار و فقط در مکان‌هایی که شرایط حاد داشته باشند و در این رابطه نیز باید هماهنگی لازم با شورای ترافیک صورت بگیرد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: ماهشهر
:
:
:
آخرین اخبار