تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۷۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکل برطرف شد/ تیم های ورزشی مناطق نفتخیز در رقابت ها شرکت می کنند
مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب گفت: خوشبختانه بعد از مدت ها رایزنی مشکل حضور تیم های ورزشی این باشگاه در رقابت های ورزشی امسال حل شد و این باشگاه با قدرت به فعالیت های قهرمانی خود ادامه خواهد داد.

عبدالرضا قیم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه، منع هزینه کردن شرکت های زیرپوشش وزارت نفت در بخش ورزش قهرمانی برطرف شده است، اظهار داشت: خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته، تیم های ورزشی این باشگاه همانند گذشته به فعالیت خود ادامه می دهند. با این وجود با حمایت شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب تمامی رشته های ورزشی را حفظ خواهیم کرد.
قیم با بیان اینکه هیچ کدام از تیم های ورزشی باشگاه مناطق نفت خیز جنوب حذف نشده اند، افزود: با وجود استعدادهای فراوان در سطح منطقه و استان خوزستان، حذف هر رشته ای به علاقه مندان آن رشته ورزشی لطماتی وارد می کرد به همین علت از تمامی رشته های ورزشی همانند گذشته حمایت خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اینکه زمان بسیار کمی تا آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور، در رشته های مختلف ورزشی باقی مانده است، عنوان کرد: در حال برنامه ریزی برای حضور پرقدرت تیم های خود در این مسابقات هستیم.

قیم، از برگزاری سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در شهر شیراز خبرداد و افزود: این رقابت ها در رده سنی زیر26 سال در دو بخش پسران و دختران برگزار می شود.
:
:
:
آخرین اخبار