تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۸
کد خبر: ۷۹۹۳۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كياني​زاده:
باید فکری به حال آمار کم بيمه‌شدگان هيات سه‌گانه شود
مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به اين‌كه آمار ورزشكاران بيمه‌شده هيات ورزش​ سه​گانه كم است، این هيات باید به فکر این موضوع باشد.

فرامرز كياني​زاده در مجمع انتخاب رييس هيات ورزش​ سه​گانه استان كه امروز (سه​شنبه) در اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، با تبريك به رييس جديد اين هيات، اظهاركرد: اميدوارم خسرو پيرهادي بتواند برنامه​هايش را تحقق ببخشد. او براي انجام كار نياز به برنامه دارد و بايد بتواند آمار و اطلاعاتي را جمع كند و براي رشد و ارتقا اين رشته برنامه‌ريزي كند.

وي افزود: مطمئنا پيرهادي کار سختی دارد و بايد در سه بعد كار كند، ولي مطمئن هستم با ارتباطاتي كه او دارد مي​تواند تكان خوبي به اين رشته دهد. در اين رشته، سه چهار شهرستان فعال هستند ولي تعداد ورزشکاران بيمه‌شده آن بسیار كم هستند و حتي مي​توان گفت اين تعداد، صفر است. رضايي رييس قبلي اين هيات نیز تلاش​هاي بسيار خوبي داشت و شايد دليل اين‌كه تعداد بيمه​شدگان این هیات كم است، اين است كه برخي از ورزشكاران اين رشته در رشته​هاي تخصصي خودشان بيمه مي​شوند. به هر حال بايد این هیات به فكر آمار بيمه‌شدگان خود باشد، چرا كه بخشي از فعاليت بر اساس اين آمار سنجيده مي​شود.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اين رشته ناشناخته و البته المپيكي است و اميدوارم كه از آن استفاده شود و مستعدها نیز شناسايي شوند تا به جايگاه خوبي در اين رشته دست پيدا كنيم. با توجه به اين‌كه پيرهادي به تازگي ریيس اين هيات شده است، خيلي از او انتظار نمي​رود ولي قطعا برنامه داشتن و تلاش در جهت محقق کردن برنامه​ها، قابل ارزش است. اميدوارم پيرهادي بتواند از تك‌تك پيشكسوتان سه رشته اين هيات، استفاده كند و باعث توسعه و ارتقا آن شود.

وي خاطرنشان‌كرد: اداره‌كل ورزش و جوانان استان نیز به رييس جديد اين هيات كمك مي​كند و انتظارمان اين است که پيرهادي هم با توان مديريتي​اي كه دارد بتواند به اين هيات و اداره‌كل كمك كند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار