تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۹۹۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس هلال احمر ایذه خبر داد:
حمله خرس گرسنه به روستای حاجی‌کمال
رئیس هلال احمر ایذه گفت: در پی حمله یک قلاده خرس گرسنه به روستای حاجی‌کمال بخش دهدز، یکی از اهالی روستا مجروح شد.

کورش مهرزادگان امروز اظهار کرد: در روزهای بارش برف، چندین عملیات توسط این اداره در بخش‌های مختلف شهرستان انجام شد.

وی با بیان اینکه این عملیات‌ها در صعب‌العبورترین مناطق بخش سوسن در شهرستان ایذه و مناطق حاجی‌کمال، سرصحرا و خواجه‌انور در بخش دهدز بوده‌ است، افزود: در طول بارندگی‌ها نیروهای امدادی و پشتیبانی این اداره به‌صورت شبانه‌روزی آماده مقابله با اتفاقات مختلف بوده‌اند.

رئیس هلال احمر ایذه در ادامه به حمله عصر امروز خرس به یکی از اهالی روستای حاجی‌کمال بخش دهدز اشاره کرد و افزود: با اطلاع‌رسانی توسط اهالی این منطقه، عملیات امداد و نجات این فرد انجام شد.

مهرزادگان اضافه کرد: در پی رخ‌دادن این حادثه، تیم امدادی مستقر در دهدز و تیم امداد و نجات کوهستان هلال احمر ایذه، به‌همراه تجهیزات کامل به منطقه اعزام شدند.



وی با اشاره به اینکه عملیات انتقال این فرد آسیب دیده با موفقیت انجام و وی به مراکز درمانی ایذه اعزام شد، خاطرنشان کرد: با توجه به سرد شدن هوا و احتمال بروز هرگونه حادثه دیگر در منطقه، این نهاد به‌طور کامل آمادگی مقابله با تمام بحران‌های احتمالی را دارد.

مهرزادگان وارد شدن جراحات سطحی به یکی از امدادگران در طی انجام عملیات را یکی از اتفاقات رخ‌داده در حین انجام این عملیات دانست.

وی در پایان اظهار کرد: عملیات کمک‌رسانی به 12 خودرو گرفتار شده در برف، اسکان و ارائه خدمات به بیش از 40 مسافر گرفتار شده، شناسایی خانواده‌های نیازمند در روستاهای صعب‌العبور و برف‌گیر تلخاب خسروی، فالح و... در بخش سوسن و ارسال کمک‌های حمایتی برای آنها از جمله اقدامات دیگر در این ‌روزها بوده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار