تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۷۹۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از 17 پروژه همزمان با دهه‌فجر در خرمشهر
فرماندار خرمشهر از بهره برداری 17 پروژه در این شهرستان همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: این طرح ها با اعتباری بیش از 510 میلیارد ریال در بخش های اقتصادی، رفاهی و خدمات شهری بهره برداری می شود.

ولی الله حیاتی عصر دوشنبه در نشست شورای ادارای در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر گفت: پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر امسال در بخش های زیربنایی، آب و خاک، کشاورزی و اقتصادی است.

وی هدف از گرامیداشت دهه فجر را تجدید بیعت با ولایت و میثاق مجدد با شهدا، امام شهیدان و مقام معظم رهبری خواند و افزود: شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون خود، درخت انقلاب را آبیاری و بارور کردند .

فرماندار خرمشهر همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان سخنرانی اخیر رئیس جمهوری اسلامی ایران با موضوع محوریت اسلام و ولایت فقیه، یادآور شد:مردم، گروه ها، صاحبان اندیشه ها و همه افرادی که به ایران عشق می ورزند، با هر نگاه و دیدگاه و تفکر سیاسی زیر بیرق ولایت هستند، چرا که این نظام به گروه، سلیقه یا جریان سیاسی خاصی تعلق ندارد و به اسلام و احیا کننده اسلام ناب محمدی متعلق است.

حیاتی در بخشی دیگر از سخنانش برنامه ریزی منسجم برای میزبانی مطلوب از میهمانان نوروزی را خواستار شد و گفت:امسال در رابطه با مهمانان نوروزی ضمن برنامه ریزی دقیق و منسجم باید از ظرفیت شهرستان به خصوص ساحل کارون در راستای رونق گردشگری بهره برد.

فرماندار خرمشهر همچنین اصلاح الگوی مصرف برق از سوی همه مردم به ویژه دستگاه های اجرایی را خواستار شد و عنوان کرد:درحوزه برق نیز باید سعی شود اصلاح الگوی مصرف را در برنامه داشته باشیم چرا که هر اندازه مصرف را کاهش یابد، بخش تولید رونق بیشتری می گیرد.

فرماندار خرمشهر در ادامه شخنان خود، رمز توسعه همه جانبه شهرستان را تعامل، همکاری، وحدت و همدلی دانست و از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان خواست، با تعامل با مسئولان منطقه آزاد اروند از این فرصت در راستای توسعه پایدار استفاده کنند.

معاون اداری مالی شهرداری خرمشهر نیز در این نشست از تعمیر و آماده سازی استراحتگاه های شهری برای میزبانی میهمانان نوروزی خبر داد و گفت:با فراهم شدن مشارکت بخش خصوصی، استراحتگاه شهرداری راه اندازی می شود.

عزیز ساعدی نورپردازی خیابان های شهر، رنگ آمیزی جداول، ساماندهی سرویس های بهداشتی را از اقدامات پیش بینی شده برای نوروز 94 برشمرد و گفت: ساماندهی اسکله های قایقرانی و قایقرانان در دستور کار شهرداری قرار دارد.

علی قنواتی مدیر سیمای صدا و سیمای مرکز آبادان نیز در این نشست، استقرار فیبر نوری در منطقه شلمچه را خواستار شد و گفت: با استقرار فیبر نوری درمنطقه شلمچه می توان نسبت به پوشش خبری مطلوب تر برنامه های این منطقه اقدام می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار