تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲
کد خبر: ۷۹۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی خواستار شد:
اقدامات اعضای شورای شهر آبادان گروهی باشد
عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: چنانچه همه اعضای شورای اسلامی شهر آبادان عملکرد گروهی داشته باشند اقدام خوبی است.

سیدفیاض موسوی عصر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر آبادان که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد با اشاره به برگزاری جلسات علنی اظهار کرد: برای جلسات شورا، همه اعضای شورای اسلامی شهر آبادان اصرار به برگزاری جلسات علنی دارند ولی باید مراحل قانونی آن طی شود و باید موضوع جلسه را بدانیم و اعتقاد دارم هر جلسه علنی نیاز به رای گیری دارد که آیا علنی باشد با نه.

وی با اشاره به جلسات همه مناطق آبادان افزود: برای جلسات مناطق، در دوره گذشته جلساتی را داشتیم. به طور مثال اگر مردم 100 مشکل دارند ولی یکی از این مشکلات حل شود، خود این موضوع اقدام بزرگی است.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان با اشاره به لزوم اقدام گروهی اعضای شورای اسلامی این شهر تاکید کرد: چنانچه همه اعضای شورای اسلامی شهر آبادان عملکرد گروهی داشته باشند، اقدام خوبی است.

بازدیدهای میدانی بیشتری در دستور کار قرار می گیرد

جاسم ثامری، سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان نیز در این جلسه اظهار کرد: طبق اظهارات رئیس شورای اسلامی شهر آبادان، آخرین بازدید انجام شده در هفته دولت بوده است که همگی شاهد افتتاح چندین پروژه بوده و در حال حاضر با توجه به برنامه های فراوان دهه فجر بازدیدهای میدانی بیشتری در دستور کار خواهد بود.

وی در خصوص جلسات محلی بيان کرد: این جلسات با توجه به درخواست مردم، ضرورت و ظرفیت امکانات شهرداری انجام می شود و تاکنون درخواستی از سوی مردم برای برگزاری جلسات محله ای نبوده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر آبادان ابراز امیدواری کرد: امید می رود شاهد خدمتگذاری بیشتر اعضای شورای اسلامی شهر آبادان و پرسنل شهرداری آبادان در راستای رفاه مردم این شهر باشیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار