تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۷۹۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تربیت فرزندان در عصر جدید موضوع بحث اساتيد دانشگاه چمران
دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه شهیدچمران اهواز از برگزاری کارگاه هم​اندیشی ویژه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه​ها با موضوع "فرزندآوری و تربیت فرزندان در عصر جدید" از سوی این دفتر خبر داد.

دکتر سیدعلی مرعشی بابیان این​که دفتر هم​اندیشی اساتید و نخبگان زیرمجموعه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه​ها است، اظهارداشت: اصالت این دفتر ایجاد فرصتی برای تضارب آرا بین اساتید و نخبگان، آشنایی اساتید با اندیشه‌های جدید و اظهارنظر نخبگان در خصوص موضوعات روز است.

وي با اشاره به این​که، در نشست‌ها و کارگاه‌های دفتر هم‌اندیشی اساتید به بررسي موضوعات مبتلابه و روز جامعه می​پردازد، افزود: هرچند نقش دفتر هم‌اندیشی دخالت در تصمیم​سازی‌ها نیست، اما مشورت​دهی می‌تواند از سوي اين افراد صورت بگيرد و درنتیجه‌ در برنامه‌های هم‌اندیشی مشاوره‌هایی جهت تصمیم​سازی مسئولان صورت مي​گيرد.

مرعشی در ادامه خاطرنشان كرد: این کارگاه با توجه به منویات مقام معظم رهبری و نگرانی‌های موجود در خصوص تغییر بافت جمعیتی در کشور، لزوم آگاهی بخشی به بدنه جامعه در این خصوص، نقش اساتید و نخبگان جامعه درباره اين موضوع در 5 بهمن​ماه در دانشگاه شهیدچمران اهواز برگزار خواهد شد.

وی يادآورشد: دکتر علی قائمی دارای دکترای علوم تربیتی از دانشگاه سوربن و مولف 208 عنوان کتاب که 108 جلد آن در حوزه مسائل دینی است، در کارگاه "فرزندآوری و تربیت فرزندان در عصر جدید" به ارائه مطلب می‌پردازد.
:
:
:
آخرین اخبار