تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۳
کد خبر: ۷۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پایان سال صورت مي‌گيرد؛
تحویل50 هزار واحد مسکونی در خوزستان
استاندار خوزستان از تحویل بیش از 50 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در خوزستان تا پایان سال خبر داد و گفت: خوزستان جایگاه خوبی در مسکن مهر دارد.

به گزارش  فارس، سیدجعفر حجازی در جلسه با نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: خوزستان در شرایط کنونی وضعیت مناسبی در مسکن مهر دارد و تا پایان سال جاری در این بخش 50 هزار واحد مسکونی به متقاضیان تحویل می‌شود.
وی با اشاره به شرایط خوزستان در بخش کشاورزی گفت: در شرایط کنونی خوزستان بیش از 600 هزار هکتار از طرح مقام معظم رهبری را اجرایی کرده است و این طرح باید در مدت پنج سال به یک میلیون و 300 هزار هکتار برسد که این امر با توجه دولت دست‌ یافتنی است.
حجازی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری می‌تواند خوزستان را در مسیر توسعه پیش برد، گفت: خوزستان از سرمایه‌گذاری خارجی در کشور در سال گذشته سهم 44 درصدی داشته است و این سهم در گذشته بسیار ناچیز بود و در صورتی که این روند ادامه یابد مشکلات زیادی از خوزستان برطرف خواهد شد.
استاندار خوزستان با اشاره به میزان ایجاد اشتغال در خوزستان در سال گذشته گفت: در سال 89 در خوزستان بیش از 87 هزار فرصت شغلی با سرمایه‌گذاری خارجي ایجاد شد و این خود موفقیتی بزرگ به شمار می‌آید.
رئیس شوراي اداری خوزستان با اشاره به اینکه در سال جاری ظرفیت ایجاد اشتغال در خوزستان افزایش یافته است، خاطر نشان کرد: در سال جاری تعهد ایجاد بیش از 137 هزار فرصت شغلی برای خوزستان به ثبت رسیده است و در این باره دستگاه‌های دولتی در حال تلاش هستند.
وی با اشاره به سفرهای متعدد اعضای دولت به خوزستان گفت: در سال‌های گذشته 17 بار اعضای هیئت دولت به خوزستان سفر کرده‌اند و این امر باعث شده است تا محرومیت‌ها در استان به سرعت کاهش یابد.
برچسب ها: خوزستان ، مسکن مهر
:
:
:
آخرین اخبار