تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۸۰۰۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جهاد کشاورزی رامشیر:
37 هزار هکتار از اراضی رامشیر زیرپوشش بیمه قرار گرفت
مدیر جهاد کشاورزی رامشیر گفت: 37 هزار هکتار از راضی آبی و دیم این شهرستان در سال زراعی جاری، زیر پوشش صندوق بیمه محصولات کشاورزی قرار گرفت.

مصطفی هنرمندیان چهارشنبه افزود: با توجه به نقش و اهمیت صندوق بیمه محصولات کشاورزی در جبران بخشی از خسارات وارده به کشاورزان و خطراتی که بخش کشاورزی را تهدید می کند،سطح اراضی بیمه شده این شهرستان نسبت به سال زراعی گذشته 25 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: 100درصد اراضی گندم آبی، 85 درصد از گندم دیم،70درصد از جو آبی و 70درصد از کلزا آبی شهرستان رامشیر در سال زراعی جاری زیر پوشش بیمه قرار گرفته است.

مدیر جهاد کشاورزی رامشیر با اشاره به اینکه درسال زراعی جاری بالغ بر دو هزار و 100 نفر از کشاورزان این شهرستان محصولات خود را بیمه کرده اند اظهار کرد: در سال زراعی گذشته از طریق بیمه محصولات کشاورزی مبلغ 13میلیارد ریال، به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شد.

به گفته مدیر جهاد کشاورزی رامشیر ،محصولات پاییزه اراضی زراعی شهرستان رامشیر در سال زراعی 93 ـ 94 در سطح 16 هزار هکتار گندم آبی، یک هزار و 800 جو آبی، 12 هزار هکتار گندم دیم، 500 هکتار جو دیم، 130 هکتار کلزا آبی است.

رامشیر در جنوب شرق خوزستان واقع است.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: رامشیر
:
:
:
آخرین اخبار