تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۸۰۰۱۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
كياني​زاده: باید از ظرفیت‌های شهرستان‌ها استفاده کرد

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: هر كدام از شهرستان‌هاي استان ظرفيتي دارند كه اين‌ يك فرصت است و بايد از آن‌ها استفاده كرد.

فرامرز كياني​زاده در جلسه بررسي برنامه​هاي توسعه ورزش‌های روستايي و همگاني استان كه امروز (چهارشنبه) در تالار اجتماعات اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار كرد: دو هيات​ همگاني و روستايي و عشایری كار بخش سلامت را انجام مي​دهند و ما هم با توجه به اين موضوع این جلسه را براي اولين بار تشكيل داديم.

وي افزود: جلسه​اي كه امروز با حضور دو هيات همگاني روستايي و عشايري برگزار شد، كار جديدي است و ان‌شاالله از كارهايي كه انجام مي​دهيم بهره ببريم و كارها را عملياتي كنيم. به هر حال وقتي مشكلات مطرح و راه​كارهايي ارايه شود، سعي می‌شود كه چند مورد از موارد مطرح شده، اجرا شود.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به حاضران، گفت: برخي​ها منفي​نگر هستند؛ به هر حال ما خودمان مشكلات را مي​دانيم ولي باز نياز به يادآوري است. نبايد منتظر كمك ديگران بود و بايد تلاش و كار كرد. هر كدام از شهرستان​هاي استان ظرفيتي دارند كه اين​ها خودشان يك فرصت است و بايد از آن​ها استفاده كرد. در هر صورت رييس هيات انتخاب شده است تا كار كند و البته هر كدام از شما روساي هيات‌های شهرستانی نيز نشان داده​ايد كه منتظر نمانديد و كار كرده​ايد. به هر حال اميد داشتن خيلي بهتر است.

وی ادامه داد: استاندار خوزستان شوراي ورزش استان را تشكيل داد و چنين شورايي هم در شهرستان‌ها تشكيل شد كه در اين اوضاع بغرنج مالي، كمك خوبي بود؛ چرا كه فرمانداران شهرستان​ها نيز كمك‌هايي به ما داشتند. در آيين​نامه اين شورا نيز دو كميته ورزش همگاني و روستايي و عشايري تشكيل شد كه مي​تواند راه​گشا باشد.

كياني ​زاده گفت: آغاز خيلي از كارهاي​مان در سال 93 بدون پول بوده است و با اين شرايط كار كرديم و به احتمال بسيار در ارزيابي عملكرد ادارات كل استان​ها در سال 93 بتوانيم اول شويم.

وي خاطرنشان‌كرد: طي صحبت​هايي كه شده است با كمك​هايي كه قرار است دریافت کنیم مي​خواهيم تا پایان سال 1.5 تا 2 ميليون تومان به هيات​هاي شهرستاني كمك كنيم كه از آن​ها مي​خواهم با اين پول برگزاري چند جشنواره ورزشي را پيش​بيني كنند.

مديركل ورزش و جوانان خوزستان گفت: براي برنامه​ريزي نياز به يك درآمد ثابت و پايدار است و بايد اين درآمد به وجود بيايد و ما هم در اين راستا كارهايي انجام داده​ايم و به اين نتيجه رسيديم كه چند شركت به اسم هيات​هاي استاني راه​اندازي كنيم كه البته بايد نظارت و كنترل هم انجام شود. ما در حال تاسيس دو شركت هستيم و شهرستان‌ها نيز بايد پيگير کسب درآمد ثابت باشند.

وي بيان كرد: اميدوارم روزي ورزش به جايي برسد كه مانند شركت نفت و سازمان آب و برق يا هر جاي ديگري، نياز به كسي نداشته باشد. به هر حال بايد برنامه​ريزي و هدف​گذاري كنيم و بايد به دنبال راه​هاي جديدي باشيم. من به دنبال اين نيستم كه اين كارها در دوران مديریت خودم جواب دهد بلكه به دنبال اين هستم كه ورزش براي آينده به ثبات برسد و من آينده را روشن مي​بينم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار