تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد خبر: ۸۰۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تصویب تاسیس داروخانه بیماری های خاص در آبادان
معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: به منظور آسان شدن تهیه داروهای بیماران خاص شهرستان های جنوب خوزستان، داروخانه بیماری های خاص در آبادان راه اندازی می شود.

مرتضی جعفری چهارشنبه افزود: این داروخانه برای تهیه داروهای بیماران ام.اس، هموفیلی و داروهای کمیاب و گران قیمت در آبادان راه اندازی شده و به تمامی بیماران شهرستان های خرمشهر، هندیجان، شادگان، ماهشهر و بندر امام خدمات دارویی ارائه می دهد.

وی اظهار داشت: با افتتاح این داروخانه از مراجعه بیماران خاص به داروخانه های مرکز استان جلوگیری می شود.

جعفری همچنین از اجرای طرح بازرسی داروخانه های شهرستان های تحت پوشش خدمات درمانی بهداشتی دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: طی یک ماه گذشته 71 داروخانه مناطق تحت پوشش دانشکده بازرسی شد.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان اضافه کرد: از این تعداد 25 بازدید از داروخانه های شهرستان آبادان، 19 مورد ماهشهر، 9 موردخرمشهر، پنج مورد در شادگان و سه بازدید نیز در هندیجان انجام شد.

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: بازدید از داروخانه های خصوصی مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان به صورت معمول هر سه ماه یکبار و بازدید از داروخانه های بیمارستانی نیز هر چهار ماه یکبار صورت می گیرد.

جعفری افزود: 29 داروساز در آبادان، 10 داروساز در خرمشهر، 22 نفر در ماهشهر، چهار نفر در هندیجان و پنج نفر نیز در شادگان فعالند و 10 پزشک داروساز نیز در مناطقی همچون اروندکنار، بندرامام خمینی(ره) و شهرک شهید چمران حضور دارند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار