تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۹
کد خبر: ۸۰۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پرسپوليس مقابل ما به برد نجات‌بخشی رسيد
غلام پيروانی:پاي عملكرد تيمم ايستاده‌ام
سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: متاسفانه در روز بدي كه داشتيم، با پرسپوليس بزرگ مواجه شديم و نتوانستيم از آن‌ها امتياز بگيريم.

به گزارش خوزنیوز به نقل از ايسنا، غلام‌حسين پيرواني در نشست خبري پس از بازي تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و صنعت نفت آبادان درباره شكست 3 بر يك تيمش اظهاركرد: پرسپوليس در اين بازي شرايط بسيار خوبي داشت و واقعا امروز روز پرسپوليس بود. در روز بدي كه ما داشتيم آن‌ها عملكرد خوبي داشتند و توانستند چندين مرتبه دروازه تيم ما را باز كنند. البته صنعت نفت هم صاحب موقعيت‌هايي شد كه متاسفانه از تمام آن‌ها استفاده نكرديم.

وي افزود: پس از آنكه گل اول را از پرسپوليس دريافت كرديم، روح‌اله عرب دو موقعيت صددرصد داشت كه آن‌ها را از دست داد. در مجموع نفت خيلي كمتر از پرسپوليس صاحب موقعيت نشد. فكر مي‌كنم در مجموع فوتبال بدي نبود. اين مسابقه براي پرسپوليس حكم مرگ و زندگي را داشت و آن‌ها چيزي براي از دست دادن نداشتند. پرسپوليس در اين بازي محكوم به برد بود و سعي كرد با استفاده از پتانسيل تشويق‌هاي تماشاگرانش به برد نجات‌بخشي برسد.

پيرواني ادامه‌داد: ما روزي با پرسپوليس برخورد كرديم كه آن‌ها مي‌خواستند از بحران خارج شوند. پرسپوليس تيم بزرگي است و بزرگ هم خواهد ماند. حضورش در انتهاي جدول ليگ دليلي نمي‌شود كه بخواهيم اين تيم را ضعيف بدانيم و حسابي برايش باز نكنيم.

سرمربي تيم صنعت نفت درباره ضعف بازيكنانش كه باعث شد سه گل از پرسپوليس دريافت كنند، تصريح‌كرد: بارها به بازيكنانم گفته بودم كه اجازه استفاده حريف از ضربات شروع مجدد در گوشه‌هاي محوطه جريمه را ندهيد اما آن‌ها اين اجازه را دادند و گل هم خوردند. بازيكنان نفت تمام توان‌شان را به كار بستند اما در نهايت ما بازنده شديم و به پرسپوليسي‌ها تبريك مي‌گويم.

وي در پاسخ به اين سوال كه بحث استعفاي هفته پيش چه بود و پس از اين باخت مشكلي در آبادان برايتان ايجاد نمي‌شود، گفت: من مشكلي با باخت ندارم و پس از بازي قبل هم استعفا نداده بودم. تنها خواستم كه با مسوولان باشگاه صحبت كنم. آن روز، روز خوبي براي من نبود و اميدوارم نه براي من و نه براي مربيان ديگر از جمله حميد استيلي تكرار نشود. اگر مردم در هفته‌هاي گذشته عليه پرسپوليس شعار مي‌دادند به اين دليل بود كه پرسپوليس در ورزشگاه آزادي باخت اما من پاي عملكرد تيمم ايستاده‌ام. مطمئن باشيد هر جا نخواهند با من كار كنند، نمي‌مانم. در تيم‌ملي اميد هم وقتي بهرام افشارزاده (دبيركل كميته المپيك) صحبت از آوردن مربي خارجي كرد، من بارم را بستم و اعلام كردم مي‌روم.

وي خاطرنشان‌كرد: البته مديران صنعت نفت انسان‌ها خوب و خداترسي هستند. همچنين ما تماشاگران فهيمي داريم كه قدر كار خوب در تيم‌شان را مي‌دانند. تنها يك روز بد داشتم كه اميدوارم هيچ وقت تكرار نشود.

وي درباره داوري اين بازي گفت: فكر مي‌كنم در چند صحنه كه برخي از بازيكنان ما به ويژه اميد شريفي‌نسب نسبت به داوري معترض بود، كمك داور مسابقه از بعضي صحنه‌ها جا مي‌ماند. به هر حال اشتباه‌هاي داوري جزيي از فوتبال است. فكر مي‌كنم در دو صحنه كمك‌داور عقب ماند اما در مجموع داوري در نتيجه بازي تاثيري نگذاشت.
:
:
:
آخرین اخبار