تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۸۰۰۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهبازي:
ادارات آبادان سند راهبردی داشته باشند
فرماندار آبادان گفت: ادارات شهرستان آبادان باید سند راهبردی خود را به فرمانداری این شهر ارسال کنند.

عزیزالله شهبازی عصر پنج شنبه در جلسه شورای اداری آبادان که در سالن غدیر فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه شورای اداری باید برنامه و پیشنهادها مطرح می شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن دهه فجر، تاکید کرد: باید برای یوم الله ۲۲ بهمن آماده شویم و آن را مثل هميشه با شكوه و در خورشان اين روز برگزار كنيم.

فرماندار آبادان در خصوص تنظیم برنامه راهبردی توسعه برای این شهر افزود: بعضی از دستگاه ها برنامه راهبردی خود را برای تنظیم این سند به فرمانداری آبادان ارسال کرده اند و سایر دستگاه های شهرستان نیز باید حداکثر تا ۱۵ روز آینده برنامه های خود را ارسال کنند.

شهبازی یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید در تدوین برنامه راهبردی مواردی از جمله عملیاتی بودن برنامه ها، امکان تحقق حداکثری و نگاه توسعه محور و ضمانت اجرایی را باید مدنظر داشته باشند.

كاهش ۹۰۰ ميليارد در بودجه ۹۴ با ارزان شدن يك دلاری نفت

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه سال آينده به گونه ای است كه با هر دلار ارزان شدن قيمت نفت، ۹۰۰ ميليارد دلار كاهش بودجه خواهيم داشت.

سیدحسین دهدشتی شامگاه پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آبادان اظهار كرد: دولت به نیابت از مردم این حق را دارد که منابع درآمدی را جمع آوری و برنامه ریزی کند و همچنین در مکان های مختلف توزیع کند.

وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که واقع بینانه عمل کنیم، افزود: بودجه ای که برای سال ۹۴ پیش بینی شده تقسیم بندی های مختلفی دارد.

دهشتی با اشاره به کاهش بهای نفت یادآور شد: اگر هر بشکه نفت یک دلار کاهش یابد، ۹۰۰ میلیارد تومان کاهش بودجه خواهیم داشت.

وی در خصوص اتفاقات اخیر مجلس شورای اسلامی که در هنگام سخنرانی علی مطهری رخ داد، عنوان کرد: یکشنبه در مجلس شورای اسلامی اتفاقی رخ داد که تاسف بار بود و این اتفاق در جایگاه نمایندگان نیست.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص حق اظهار نظر نمایندگان مجلس، تصریح کرد: اصل ۸۴ قانون اساسی می گوید هر نماینده بر تمام ملت مسئول است و حق دارد در خصوص هر مسائل داخلی و خارجی اظهار نظر کند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار