تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۸۰۱۴۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردشت زیدون خبر داد:
برگزاری بیست‌وهشتمین یادواره شهدای منطقه جنوبی زیدون
فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردشت زیدون از برگزاری بیست و هشتمین یادواره شهدای منطقه خبر داد.

سیدجمال‌الدین علوی‌زاده صبح امروز در نخستین جلسه ستاد یادواره شهدای منطقه زیدون که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج سردشت زیدون برگزار شد، اظهار داشت: بیست و هشتمین یادواره شهدای منطقه جنوبی زیدون و شهیدان زادبود در روستای لنگیرات بخش زیدون برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این یادواره در منطقه جنوبی زیدون، افزود: هدف از برگزاری این یادواره تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها و گرامیداشت یاد و خاطره شهداست.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردشت زیدون با تاکید بر ضرورت انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نسل‎های آینده کشور، عنوان کرد: تقویت فرهنگ ایثار، مجاهدت و فرهنگ آرمانی هشت سال دفاع مقدس بین نسل جوان یکی از ضروریات است.

علوی‌زاده اضافه کرد: یادواره شهدای منطقه زیدون و شهیدان زادبود در روستای لنگیرات در مسجد امام رضا(ع) این روستا با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای زیدون تصریح کرد: این مراسم بیست و هشتمین یادواره شهدا در روستای لنگیرات بخش زیدون است که برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این روز برگزار می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهروزی زیدون در ادامه به رشادت‌ها و ایثارگری‌های این دو شهید در حماسه هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امروز وظیفه ما در این برهه زمانی معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نسل‌های آینده است.
مرجع / فـارس
برچسب ها: سردشت زیدون ، زیدون
:
:
:
آخرین اخبار