تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۸۰۱۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی نفت مسجدسلیمان:هواداران ما را تنها نگذارند
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: هواداران نفت همیشه و همه جا از ما حمایت کردند؛ امیدواریم ما را در ادامه این راه سخت نیز تنها نگذارند.

بهروز مکوندی از بازی شاگردانش در تورنمنت چهارجانبه استان خوزستان ابراز رضایت کرد و اظهار کرد: این قهرمانی ما را به اهداف خود نزدیک‌تر کرد و به هماهنگی تیم کمک کرد.

وی ادامه داد: در این بازی‌ها سعی کردیم از بازیکنان جدید خود شناخت بهتری پیدا کنیم و آن‌ها را با بازیکنان قدیمی تیم هماهنگ کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: پس از پایان تورنمنت خوزستان دو روز به بازیکنان استراحت داده‌ایم و در آغاز تمرینات، روی کارهای تیمی و پوشش نقاط ضعف در خطوط دفاعی و حمله کار خواهیم کرد.

مکوندی افزود: هواداران ما نیز مثل همیشه ما را یاری کردن و امیدوارم در ادامه این راه سختی که در پیش داریم ما را تنها نگذارند.

وی تاکید کرد: متأسفانه هنوز مشکلات مالی ما پابرجاست و امیدوارم به وعده‌های داده شده جامه عمل پوشانده شود تا بازیکنان بدون دغدغه نیم فصل دوم را آغاز کنند.

تیم نفت مسجدسلیمان روز گذشته در دیدار نهایی تورنمنت چهارجانبه فوتبال خوزستان موفق شد فولاد نوین اهواز را از پیش روی بردارد و به عنوان نخست این رقابت‌ها دست یابد.

این تیم دوشنبه 13 بهمن ماه جاری در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در خانه میزبان پیکان تهران خواهد بود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار