تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۸۰۱۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اکبری زاده خبر داد:
اتاق بازرگانی آبادان و بصره تفاهمنامه همکاری امضا کردند
رئیس اتاق بازرگانی آبادان گفت: اتاق بازرگانی آبادان و بصره تفاهمنامه همکاری به منظور توسعه روابط اقتصادی امضا کردند.

غلامرضا اکبری زاده اظهار کرد: در روزهای گذشته تفاهمنامه همکاری فی ما بین اتاق بازرگانی آبادان و اتاق بازرگانی بصره به امضا رسید.

وی افزود: آبادان و شهرهای دیگر خوزستان توانمندی های زیادی دارند. انتظار می رود که تجار و بازرگانان کشور عراق از پروژه های اجرایی و بخش های علمی ایران بازدید کنند.

رئیس اتاق بازرگانی آبادان با بیان اینکه یکی از راه های مهم و دارای اهمیت برای ارتباط با کشور عراق استان خوزستان است، تصریح کرد: در زمان حرکت های گروه های تروریستی راه کردستان بسته شد و کالاهای کشور عراق از طریق استان خوزستان تامین می شد که این موضوع نشان دهنده عمق روابط اقتصادی و ملی است.

اکبری زاده تاکید کرد: یک عزم کشوری و استانی بین ایران و عراق برای همکاری های تجاری و اقتصادی وجود دارد.

وی بیان کرد: امیدواریم با جلسه ای که استاندار خوزستان و استاندار بصره داشتند و همچنین تفاهمنامه ای که به امضا رسید، بتوانیم هر چه سریعتر روابط اقتصادی خوبی را داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی آبادان یادآور شد: در بخش های غیر اقتصادی موضوعات دانشگاهی وجود دارد که یکی از این بسترهای بسیار مناسب شهرهای آبادان و خرمشهر است.

اکبری زاده بیان کرد: مراکز درمانی مناسب، صادرات کالا و بسیاری مزایای دیگر در استان خوزستان وجود دارد که برای همکاری در این زمینه ها دست برادری و همیاری با طرف عراقی می طلبد.

وی با اشاره به حمایت های اتاق بازرگانی آبادان از هیئت های اقتصادی عراقی بیان کرد: علاقمندیم با هیئت هایی که به خارج از ایران اعزام می کنیم، هیئت های اقتصادی عراقی نیز در کنار ما باشند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار