تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۸۰۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در دانشگاه خوزستان:
شرایط برای اسرائیل بحرانی شده است
نماینده ولی فقیه در دانشگاه خوزستان گفت: شرایط برای اسرائیل بحرانی شده است و زنگ‌های خطر برای این رژیم جعلی و نامشروع به صدا در آمده است.


به گزارش خوزنیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی در حاشیه راهپیمایی روز قدس اهواز اظهار داشت: روز قدس مولود انقلاب اسلامی و ایران اسلامی است و این روز بزرگ پس از 30 سال امروز در حال ثمر دادن است.
وی با اشاره به انقلاب‌های اسلامی آغاز شده در منطقه گفت: منطقه در حرکت‌هایی که هیچ گاه استکبار حتی خواب آن را هم نمی‌دید در حال تغییر است و هیچ جریانی نیز نمی‌توان ان را مدیریت کند بلکه مردم و نگرش‌های اسلامی می‌توانند در این انقلاب‌ها حضور داشته باشند.
شفیعی با اشاره به شرایط منطقه گفت: مردم منطقه با تجربه حکومت‌های استکباری دیگر از این حکومت‌ها خسته شده‌اند و به این دلیل است که برای رهایی از این حکومت ها حاضر هستند جان خود را فدا کنند ولی از بند اسارت آزاد شوند.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه خوزستان بيان کرد: ایران اسلامی خود روز قدس را پایه گذاری کرده است و این روز نماد استکبار ستیزی ایران اسلامی و امام خمینی(ره) است.
شفیعی با تاکید بر اینکه خاورمیانه جدید در حال شکل گیری است، گفت: قطعا خاورمیانه جدید در منطقه در حال شکل گیری است و این بار خاورمیانه با مهندسی اسلامی و با روحیه جهادی در حال تشکیل است
:
:
:
آخرین اخبار