تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۸۰۲۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر :
آسفالت راه‌های روستایی خرمشهر به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت: عملیات بهسازی و آسفالت ۱۹ کیلومتر راه روستایی در خرمشهر آغاز شده و خرداد ۹۴ به بهره برداری می‌رسد.

رضا جلالی اظهار داشت: دو بانده کردن ورودی محور اهواز به خرمشهر و بهسازی و روکش آسفالت 19 کیلومتر راه روستایی خرمشهر آغاز شد.

وی با بیان اهمیت محور اهواز به خرمشهر عنوان کرد: برای بهره بردن این پروژه از اعتبارات ملی درخواستی به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده تا در صورت توافق این پروژه در لیست پروژه‌های ملی قرار گیرد.

رئیس اداره راه و شهرسازی خرمشهر افزود: 120 کیلومتر مجموع محور اهواز به خرمشهر است که 65 کیلومتر آن در حوزه استحفاظی خرمشهر قرار دارد.

وی بیان کرد: برای دو بانده کردن ورودی این محور پنج میلیارد ریال اختصاص یافته و این پروژه تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

جلالی درباره آسفالت و بهسازی 19 کیلومتر راه روستایی خرمشهر گفت: پس از بهره برداری از این پروژه 20 هزار نفر از اهالی روستاهای‌ام الطلور، مصلاوین، مندوان، سوئیچین، معمره سنگور، و بین ابن نجم از راه دسترسی ایمن برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه برای اجرای کامل این پروژه 30 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد، اظهار داشت: این پروژه خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار