تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۸۰۲۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد:
برگزاری بخش ویژه دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در تمام شهرستان‌های استان بخش ویژه دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی استان راه‌اندازی خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر صبح امروز در دیدار با سردار محمد علیپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی با همکاری اداره کل حفظ آثار باید به تقویت و برنامه‌ریزی آثار مؤلفین بومی در حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در استان بپردازد.

وی ادامه داد: باید بتوانیم نویسندگان بومی را هدایت کرده و ایجاد انگیزه کنیم تا آثار جنگ در خوزستان را به رشته تحریر درآورند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که نویسندگان استانی ترغیب و حمایت شوند که در این حوزه کتاب بنویسند، نه اینکه نویسنده استانی در این حوزه تمام وقت خود را دنبال فروش کتب خود باشد.

سپهر با بیان اینکه در تمام شهرستان‌ها بخش ویژه دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی استان راه‌اندازی خواهیم کرد، گفت: با توجه به اینکه بیش از 70 درصد از دفاع مقدس و جنگ در استان بوده باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس و مقاومت در ایران شناخته شود.
:
:
:
آخرین اخبار