تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۸۰۲۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله شفیعی:
کتابخانه‌های عمومی مراکز ثقل فرهنگی خوزستان شوند
باید مخازن کتابخانه‌ها از لحاظ محتوایی غنی و پربار باشند تا بتواند پژوهشگران و طلاب علوم دینی و عموم جامعه را جذب مطالعه و کار تحقیقاتی کند
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان گفت: باید تلاش کنیم کتابخانه‌های عمومی، مراکز ثقل فرهنگی در استان شوند.

آیت‌الله سید علی شفیعی صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان ضمن تبریک به مناسبت انتصاب سپهر به عنوان مدیرکل اظهار کرد: باید تلاش کنیم کتابخانه‌های عمومی، مراکز ثقل فرهنگی در استان شوند.

وی اضافه کرد: باید مخازن کتابخانه‌ها از لحاظ محتوایی غنی و پربار باشند تا بتواند پژوهشگران و طلاب علوم دینی و عموم جامعه را جذب مطالعه و کار تحقیقاتی کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان با بیان اینکه فرهنگ‌های ریشه‌ای بشری با کتاب و کتابداری باقی مانده‌اند افزود: بزرگترین دلیل بر اعتبار و ضرورت وجودی کتاب این است که خداوند بهترین کتاب به‌نام قرآن کریم را کتاب‌الله نامیده است.

شفیعی ادامه داد: خداوند از قرآن تعبیر به کتاب الله کرده و اینکه بر قرآن نام کتاب گذاشته شد؛ دلیل بر اهمیت کتاب است و هیچ خانه‌ای نباید از کتاب خالی باشد.

وی در پایان عنوان کرد: علم به وسیله کتاب باقی می‌ماند، ارج و ارزش پیدا می‌کند و در درازمدت و با کتابت بر جامعه اثر خواهد گذاشت.
:
:
:
آخرین اخبار