تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۸۰۳۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون کمیته امداد خوزستان اعلام کرد:
رشد ۱۵۰ درصدی کمک‌های نقدی مردم به کمیته امداد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: در ۹ ماهه امسال بیش از ۸۳ میلیارد ریال صدقات توسط مردم در استان خوزستان جمع‌آوری و برای امور محرومان هزینه شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۱۵۰ درصدی دارد.

محمدرضا علیپور خدادادی اظهار داشت: در 9 ماهه امسال بیش از 83 میلیارد ریال صدقات توسط مردم در استان خوزستان جمع آوری و برای امور محرومین هزینه شد.

وی افزود: کمک‌های جمع آوری شده در قالب صدقات بوده که در حوزه‌های اکرام ایتام، تهیه جهیزیه برای نوعروسان و کمک به ازدواج آسان خانواده‌های بی‌بضاعت تحت حمایت، درمان و خدمات بهداشتی، اجاره مسکن، کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان، پرداخت وام‌های قرض الحسنه کارگشائی و اشتغال و تعمیرات مسکن خانواده‌های تحت پوشش هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان درباره کمک‌های امانی، جشن‌ها، زکات و همچنین اکرام تصریح کرد: در 9 ماه گذشته مبلغ بیش از246 میلیارد ریال بوده که این مبلغ 142 درصد از سال گذشته بیشتر است.

وی درآمدهای انتظامی شامل صورت جلسه‌ها را در سال 93 بیش از 101 میلیارد ریال برآورد کرده و این میزان را 137 درصد بیش از سال قبل دانست.

علیپور بیان کرد: این مبلغ از تعداد 308 هزار و 239 صندوق صدقه در استان جمع آوری شده که به تفکیک، تعداد 11 هزار و 186 صندوق بزرگ در معابر شهر و تعداد 8 هزار و 126 صندوق متوسط وهمچنین 291 هزار و 927 صندوق کوچک خانگی جمع آوری شده است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار