تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۸۰۳۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار بندرهندیجان:
مجوز احداث درمانگاه تامین اجتماعی بندر هندیجان صادر شد
فرماندارهندیجان با اشاره به نیازها و درخواست‌های مکرر مردم این شهرستان گفت:مجوز احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در بندرهندیجان صادر شده و عمیات احداث این درمانگاه به زودی آغاز می‌شود.

نشست فرماندار شهرستان هندیجان به همراه معاون و برخی از مسئولان محلی با مردم این شهرستان شامگاه یک‌شنبه در مسجد المهدی(عج) هندیجان جنوبی برگزارشد.

احمد جعفری نسب در این نشست اظهار داشت: ما وظیفه داریم مشکلات مردم شهرستان را درحد امکان برطرف کنیم و اولویت اصلی کنونی شهرستان احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در هندیجان است.

وی افزود: مردم بار‌ها خواستار احداث این درمانگاه بودند و بحمدلله با پیگیرهای مستمر مجوز آن صادرشده است.

فرماندار هندیجان با بیان اینکه برخی اداره‌های دولتی هنوز در شهرستان راه اندازی نشده است گفت: اداراتی مانند پلیس+ 10 و پخش فراورده‌های نفتی برای رفاه حال مردم در دهه فجر امسال آغاز به کار می‌کنند.

وی با اشاره به تجهیز بیمارستان شهدای هندیجان نیز بیان کرد: مبلغ 1میلیارد تومان برای تجهیزات بیمارستان شهدای هندیجان درنظر گرفته شده که در سال آینده بیمارستان با این مبلغ از لحاظ امکانات پزشکی و غیره تجهیز می‌شود.

وی همچنین از درخواست رسمی برای حضور پزشک متخصص در بیمارستان هندیجان خبرداد.

جعفری نسب درباره آب زمین‌های کشاورزان هندیجانی نیز گفت:کشاورزان از قشر زحمت کش کشور هستند و بسیاری از نیازهای کشور را با کشاورزی تأمین می‌کنند با این حال مدتی است شاهد مشکل آب زمین‌های کشاورزان هندیجان هستیم.

وی افزود: در این باره پیگیرهایی انجام شده ولی مشکل آب کشاورزان همچنان برطرف نشده است لذا از مسؤلان مربوطه در استان خوزستان درخواست کردم بصورت جدی مشکل آب کشاورزان راحل کنندتا کشاورزی هندیجان رونق پیدا کند.

جعفری نسب افزود:مبلغ 700میلیون تومان برای آسفالت و بهسازی پیاده رو‌های شهرستان تخصیص داده شده است و اسکله بحرکان هندیجان که تفریحگاه مردم است نیز سازماندهی شده و پیمانکار پروژه اسکله بحرکان کار را آغاز کرده است که درآینده نزدیک اسکله‌ای زیبا را شاهد خواهیم بود.

وی درپایان خواستار روشنایی و نظافت اطراف مسجد المهدی(عج) با همکاری اداره برق و شهرداری بندرهندیجان شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار