تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۸۰۳۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
راههای حادثه خیز هفتگل ساماندهی می شوند
فرماندار هفتگل با اشاره به حادثه خیز بودن راه های دسترسی به هفتگل؛ از ساماندهي وضعيت راه هاي اين شهرستان با اجراي سه پروژه در سال جاري خبر داد.

محسن بيرانوند درباره راه هاي دسترسي به شهرستان هفتگل، اظهار كرد: در گذشته كه احداث مسير باغملك به ايذه برنامه ريزي شد، كارشناسي دقيقي در اين زمينه صورت نگرفت و در نهایت؛ این جاده با حدود 10 تا 15 كيلومتر فاصله از شهر عبور مي كند. بنابراين در مطالعات جاده اي آينده ضرورت داشت كه شهرستان هفتگل در نظر گرفته شود وحداقل يكي از باندهاي تردد از هفتگل عبور كند.

وي ادامه داد: با پي گيري موضوع، با عبور يكي از باندهاي اين مسير از شهر يا نزديكي آن موافقت شد. البته تحقق اين مهم مي تواند در ساماندهي مطلوب وضعيت راه ها با خصوص راه هاي دسترسي به شهرستان هفتگل تاثير گذار باشد.

فرماندار هفتگل افزود: يكي از پروژه هايي كه براي ساماندهي راه ها در دستور كار قرار گرفت؛ اجراي پروژه راه بخش رقيوه از توابع شهرستان هفتگل به طول 12 كيلومتر و با اعتبار 2 ميليارد و 100 ميليون تومان آغاز به كار شد.

بيرانوند اظهار كرد: همچنين احداث جاده هفتگل به مسجدسليمان نيز به طول 11 كيلومتر و با اعتبار 850 ميليون تومان در دست اقدام است. بهسازي جاده آسفالت دشت دنا به طول 5 كيلومتر نيز در دستور كار قرار دارد كه پيمانكار آن مشخص شده و به زودي عمليات اجراي آن آغاز مي شود. اين پروژه با اعتبار 800 ميليون تومان اجرا مي شود.

وي در خصوص محور حد فاصل سه راهي غيزانيه ـ رقيوه كه از نقاط حادثه خيز استان شناسايي شده است، گفت: به منظور اصلاح و ترميم اين محور و كاهش وقوع تصادفات، مقرر شد عمليات اجراي اين پروژه به طول 14 كيلومتر با رديف اعتباري 20 ميليارد تومان از ابتداي سال آينده آغاز شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار