تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۶
کد خبر: ۸۰۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور150 بازیکن در تست‌گیری تیم جوانان صنعت‌ نفت
سرمربی تیم امید صنعت نفت آبادان از شرکت 150 بازیکن در تست‌گیری تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان خبر داد.

امید حمدی اصل امروز در گفت‌وگو با  فارس در آبادان اظهار داشت: تست‌گیری تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان برای حضور در مسابقات لیگ برتر کشور از ابتدای هفته گذشته در زمین چمن مجموعه 17 شهریور آبادان آغاز شد.
وی با اشاره به استقبال بازیکنان آبادانی از این تست‌گیری افزود: نزدیک به 150 بازیکن جوان آبادانی در روزهای گذشته در تمرینات و تست‌گیری تیم ما شرکت کردند.
سرمربی تیم جوانان صنعت نفت آبادان اضافه کرد: با توجه به این موضوع که بیشتر بازیکنان فصل گذشته ما امسال نیز شرایط سنی حضور در تیم جوانان را دارا هستند، تنها به جذب پنج تا شش بازیکن از جمع فوتبالیست‌های تست گرفته شده برای پر کردن نقاط ضعف فصل قبل اکتفا می‌کنیم.
وی تصريح کرد: بازیکنان فصل جدید تیم فوتبال جوانان صنعت نفت آبادان را فوتبالیست‌های بومی منطقه تشکیل می‌دهند.
حمدی اصل از وضعیت کلی تیم جوانان صنعت نفت آبادان گفت و بيان کرد: امسال سال سومی است که بازیکنان تیم جوانان را در کنار هم داشته و با توجه به این موضوع فکر می‌کنم به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده باشیم.
وی از زمان دقیق آغاز مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان کشور گفت و اضافه کرد: این مسابقات از روز یکم مهر ماه شروع شده ولی هنوز قرعه کشی صورت نگرفته و ما حریف هفته نخست خود را نشناخته‌ایم.
بازیکن پیشین تیم‌های نفت آبادان و استقلال اهواز افزود: با توجه به زمان کمی که تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باقی مانده از ابتدای هفته آینده وارد تمرینات بدنسازی شده ولی با توجه به مواجه بودن با مشکل زمین، تمرینات تاکتیکی خود را سه روز در هفته دنبال می‌کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار