تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۸۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده ولی فقیه در خوزستان:
گره‌ های سرمایه‌گذاری در خوزستان باز شود
گره‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان باید پس از بررسی باز و هموار شود / گره‌های کور زیادی برای سرمایه‌گذاری در خوزستان پیش پای سرمایه گذران وجود دارد و این مشکلات باید بررسی و برطرف شود / کار گروهی در خوزستان تحت نام جهاد اقتصادی تشکیل شود و این کار گروه در استان مشکلات سرمایه‌گذاری را بررسی کرده و برای رفع آن‌ها تلاش کند
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: گره‌های سرمایه‌گذاری در خوزستان باید پس از بررسی باز و هموار شود.

به گزارش  فارس از اهواز، آیت‌الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری در جمع مدیران استانی در بیت خود اظهار داشت: گره‌های کور زیادی برای سرمایه‌گذاری در خوزستان پیش پای سرمایه گذران وجود دارد و این مشکلات باید بررسی و برطرف شود.
وی ادامه داد: کار گروهی در خوزستان تحت نام جهاد اقتصادی تشکیل شود و این کار گروه در استان مشکلات سرمایه‌گذاری را بررسی کرده و برای رفع آن‌ها تلاش کند.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه باید فعالیت خود را به مردم اطلاع دهید، گفت: باید تلاش کرد تا فعالیت‌های انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود و در این باره باید رضایت مردم کسب شود.
جزایری با اشاره به برخی از احادیث درباره خوش رویی در اسلام افزود: تقاضاهای مردم نامحدود است و توانمند برای حل آنها نیز محدود است و باید در صورت ناتوانی در حل مشکل و یا اجرای درخواست مردم با خوش رویی و اخلاق خوب با مردم رفتار شود.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده در کشور برای حل مشکلات بيان كرد: در کشور تلاش‌های بسیار زیادی در راستای حل مشکلات انجام شده است ولی دشمنان نیز در این باره تلاش‌های زیادی کرده است ولی در شرایط کنونی صدای شکست اقتصادی آمریکا و اروپا بلند شده است.
جزایری خاطرنشان کرد: بعضا مشاهده می‌شود که برخی سرمایه‌گذاران به دلیل برخی مشکلات از استان خارج می‌شوند و این امر جای تاسف است و باید برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران اقدامی انجام داد.
:
:
:
آخرین اخبار