تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۸۰۳۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
هندیجان برای پیشرفت نیازمند سرمایه‌گذاری است
فرماندار هندیجان گفت: این شهرستان که دروازه ورودی استان نام گرفته برای پیشرفت، نیازمند سرمایه‌گذاری بوده و در این زمینه باید سرمایه‌گذاران را تشویق به حضور در منطقه کرد.

احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان که با حضور مسئولان ادارات در محل فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: نظامی می‌تواند موفق باشد که آموزش و پرورش خوبی داشته باشد، زیرا بهترین سرمایه‌های هر نظامی تربیت نیروی انسانی خوب و کاربلد است.

وی با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش بسیار کارساز و مهم است افزود: اگر در نظام آموزشی سیر درستی داشته باشیم قطعا موفقیت خواهیم داشت.

فرماندار هندیجان با تاکید بر اینکه باید خلاقیت آموزش و پرورش را گسترش دهیم افزود: بعضی از خلاقیت‌ها نیاز به هزینه‌کرد دارند که در عمل بحث کمک به توسعه شهرستان است.

جعفری‌نسب عنوان کرد: آموزش و پرورش مشکلاتی دارد و ما این مشکلات را می‌بینیم ولی برخی از مشکلات با ابتکار عمل حل و رفع می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه اگر ما امکانات تحصیلی را مهیا سازیم قطعا دانش آموزان ترک تحصیل نمی‌کنند گفت: این شهرستان استعداد توسعه در تمام زمینه‌ها از قبیل گردشگری، تجاری، صیادی، کشاورزی و دامپروری و غیره را دارد.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هندیجان، دروازه و ورودی استان است نباید این وضعیت را داشته باشد.

جعفری‌نسب متذکر شد: علت عقب ماندگی‌های شهرستان صرفا تنگ نظری‌هایی‌ست که وجود دارد و باید با  کار کردن در بخش‌های اصلی و قابل پیشرفت، مردم را تشویق به سرمایه گذاری در منطقه کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار