تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۸۰۴۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خواستار شد؛
ایجاد بندر خشک تجاری در اندیمشک
فرماندار انديمشك بر لزوم ایجاد بندر خشك تجاري در اين شهرستان تاكيد كرد و گفت: ​با توجه به ظرفيت هاي موجود در انديمشك با احداث بندر خشك مي توانيم بسياري از كالاهاي توليدي استان را به خارج از كشور صادر كنيم.

حمیدرضا گودرزي عنوان كرد:​ علاوه بر ظرفيت​هاي توليد محصولات كشاورزي، فضاي زيادي براي احداث بندر خشك در انديمشك وجود دارد.

وي افزود: نزديكي به مرز و بازارچه​هاي مرزي مهران، چذابه و شلمچه از جمله ظرفيت​هاي خوب براي صادرات كالا است. از طرفي فاصله چهار كيلومتري با فرودگاه دزفول نيز از ظرفيت​هاي مطلوب جهت صادرات محصولات كشاورزي با هواپيما به شمار مي رود.

فرماندار انديمشك اظهار كرد:​ همانگونه که بندرخشک تجاری هم اکنون در منطقه ویژه اقتصادی شلفچگان فعال است، در انديمشك با احداث بندر خشك مي توانيم تمام كالاهاي صادراتي و وارداتي خوزستان را در اين بندر دپو و گمركي در جهت ترخيص كالاها نيز راه اندازي كنيم.

گودرزي تصريح كرد:​ در حال حاضر بيشتر محصولات كشاورزي شمال خوزستان به روسيه و كشورهاي حاشيه خليج فارس از طريق بنادر استان هاي ديگر صادر مي شود. با احداث بندر خشك، اين محصولات می‌تواند به طور مستقيم از مزارع كشاورزي صادر شود.

وي بيان كرد: احداث بندر خشك در انديمشك تا 3 هزار نفر اشتغال زايي مستقيم و غير مستقيم براي استان ایجاد می کند.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جوان اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
1
0
ممنون آقای گودرزی از وقتی شما اومدی شهر جون تازه ای گرفته لطفا این مورد را پیگیری نمایید مورد بسیار خوبی است
:
:
:
آخرین اخبار